پسر بی‌رحم جسد مادر کرمانشاهی اش را داخل گونی گذاشت و سر کوچه رها کرد + جزییات تکاندهنده

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ماجرای قتلی را روایت کرده که به خاطر اعتیاد رخ داده است.

پسر بی‌رحم جسد مادر کرمانشاهی اش را داخل گونی گذاشت و سر کوچه رها کرد + جزییات تکاندهنده

سرهنگ‌محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: به‌دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در شهرک نوکان شهر کرمانشاه، ماموران کلانتری ۲۱ نیایش برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل با جسد خانمی حدودا ۵۰ ساله که در داخل یک گونی قرار داشت و در کوچه رها شده بود، روبرو شدند. او تصریح کرد: با انتقال جسد به قانونی، تحقیق برای برای شناسایی آغاز شد تا اینکه ماموران دریافتند این خانم میان سال توسط پسر ۲۰ ساله خود که شدیدا به اعتیاد دارد، به رسیده است. آمویی تصریح کرد: در حالی که جستجوی پلیس برای دستگیری قاتل ادامه داشت، این فرد با مراجعه به کلانتری ۲۲ ظفر خود را معرفی و به قتل مادرش اعتراف کرد.

او ادامه داد: پسر ناخلف در بازجویی‌های انجام شده عنوان کرد که به مواد مخدر اعتیاد شدید دارد و سر همین موضوع بار‌ها با مادرش مشاجره داشته که آخرین بار سر همین موضوع با وی درگیر و او را با فشار دادن گلویش خفه و به قتل می‌رساند. آمویی همچنین با ابراز تاسف از وقوع چنین جنایتی، اعتیاد به مواد مخدر را عامل بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و تلخی خواند که در جامعه شاهد آن هستیم. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در پایان، گفت: این فرد پس از تکمیل پرونده برای صدور حکم لازم و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: رکنا

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • گلچهره
    0

    سلام اگر بخواهیم چنین چیزهای مشابه دیگری نداشته باشیم مواد مخدر جامعه باید جمع آوری گردد ولی متاسفانه مردم یک صدا نیستن برای جمع آوری موادچون خیلی ها سود می برند اگر عمقی فکر کنی این پسر تنها قاتل نیست کسانی که مواد فروختن تا ایشان معتاد شده و چنین کاری کرده همه در این قتل شریکند روز بازار قیامت باید جواب گو‌باشند واگر نه هیچ انسان عاقلی مادر عزیز خودش را به قتل نمی رسانددر خواندن سوره زلزال خیلی چیزها روشن شده که کوچکترین کار خوب وبدانجام دهیم

  • سیروس نامداری
    0

    سلام.جناب آمویی چرا میگین عامل این جنایتها اعتیاده چرا واقعیتو نمیگین که عامل همه جنایتها اول دولت بی کفایته دوم مسولین دزد و ریاکار و اختلاس گره سوم خود مردمن که انقد بی اعتنا به فساد دولت ساکت موندن که اینطوری بخاطر همه رو معتاد کردن که فقط دنبال جنس باشن نه دنبال حق خودشون.اگه دولت کثیف و بی عرضه ما جلوی افراد احتکار کننده و عاملین گرانی در سطح جامعه رو میگرفت اگه وام آنچنانی به کارفرمایان نمیداد که وسوسه بشن قید سوله رو بزنن و به کشور دیگه ای اونم با سرمایه مردم ایران فرارکنن اگه مسولین دزد یکم به فکر مردم بودن و فقط کمتر میدزدیدن یا اگه اونی که دزدیدن و تو مملکت خودمون سرمایه میکرون وکارخونه ها رو آباد میکردن مردم بخاطر بیکاری و بخاطر اینکه به یه چی مشغول باشن رو به اعتیاد که بقول خودشما عامل همه جنایتهاست ونمی آوردن.پس عامل اصلی همه جنایتها.دزدیها.فرار مغزها و.....خود دولت جمهوری اسلامی ایران عزیزمونه.به امید ریشه کن شدن همه جنایتها در خاک پاک کشورمون.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها