مصدومیت ژوائو فلیکس در اولین قدم

ژوائو فلیکس، ستاره جدید اتلتیکو مادرید در اولین بازی خود در لالیگا برای این تیم یک پنالتی بدست آورد اما در ادامه مصدوم شده و در دقیقه 65 به اجبار زمین را ترک کرد.

مصدومیت ژوائو فلیکس در اولین قدم

ژوائو فلیکس، ستاره جوان اتلتیکو مادرید که در تابستان جاری به این تیم ملحق شده دیروز در جریان پیروزی 1-0 اتلتیکو مقابل ختافه در اولین بازی فصل این تیم در لالیگا برای اولین بار با پیراهن اتلتیکو در یک بازی رسمی به میدان رفت. فلیکس اما در همین اولین بازی از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و مجبور شد زمین را ترک کند.

فلیکس پرتغالی امسال تابستان با قراردادی 120 میلیون یورویی از بنفیکا به اتلتیکو پیوست تا یکی از مهمترین مهره‌های تازه جذب شده این تیم باشد. فلیکس 19ساله در اولین بازی رسمی خود برای اتلتیکو یک پنالتی برای تیمش بدست آورد اما آلوارو موراتا پنالتی را از دست داد.

در ادامه بازی ستاره 19ساله پرتغالی برای تصاحب یک توپ هوایی به هوا بلند شد ولی بعد از فرود روی زمین احساس ناراحتی کرد. کادر پزشکی اتلتیکو وارد زمین شده و روی پای او مداواهایی سرپایی انجام دادند اما فلیکس قادر به ادامه بازی نبود و در دقیقه 65 به اجبار زمین را ترک کرد.

با توجه به اینکه اتلتیکو روی فلیکس حساب ویژه‌ای باز کرده و انتظار دارد او جای خالی آنتوان گریزمان که به بارسا منتقل شده را برای روخی بلانکو پر کند مصدومیت او در اولین قدم به خصوص برای سرمربی این تیم دیگو سیمئونه نگران‌کننده خواهد بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها