واکنش تند بهرام رادان به ویدیوی منتشر شده از یک سگ آزاری وحشیانه: اگر آنجا بودم قطعا دست به یقه می‌شدیم


28 مرداد 1398 - 20:15
5d5ac42692baa_2019-08-19_20-15
بهرام رادان در بازدید از یک کمپ نگهداری سگ، به ویدئوی منتشر شده از سگ‌آزاری واکنش تندی نشان داد.

بهرام رادان در بازدید از یک کمپ نگهداری سگ، به ویدئوی منتشر شده از سگ‌آزاری واکنش تندی نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

28 مرداد 1398 - 20:15

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


24

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سهراب 0 0 پاسخ 1398/5/30 -12:00

سلام آقای رادان مرسی از حمایت شما

مهدی 0 0 پاسخ 1398/5/30 -02:23

سگ کهریزک که به کودک هشت ساله حمله کرده بود نژادش با این سگها فرق میکرد از نوع خیلی درنده بود که حتی تو کشورای خارجی هم نباید بدون قلاده بیرون برده شونددر محل زندگی من تعداد زیادی سگ ولگرد هست ولی هیچ موردی از حمله گزارش نشده در ضمن من در اتشنشانی کار میکنم .حتی اگه میخوان بکشن هم که اونم بی رحمیه به روشی که کمتر درد بکشن

بهروز 1 1 پاسخ 1398/5/29 -13:09

سگهای ولگرد تهدید خطرناکی برای ساکنین محلات جنوب شهر وحاشیه شهرهستند آقای رادان که درکهریزک ساکن نیست ،حالا کاری نداره سگهای ولگرد را بگیرند ببرند بندازند درخیابان یا کوچه ای که این جناب ساکن است ببینم بازهم دست به یقه میشه یا نه ؟!!سگهای ولگرد چه درقبل ازانقلاب وچه درسایر کشورها بعلت خطراتی که دارند معدوم میشوند وقتی دوتا سگ درنده که تازه ولگرد هم نبودند ومالک داشتتد ،در پارک لواسان یک دختربچه را جلوی پدرومادرش تکه وپاره کردند این رادان کجا بود؟!! اصلا مگررادان کیست ؟!!یک بازیگره ،کارشناس وصاحب نظر اجتماعی ومحیط زیست که نیست؟! درمحیط زیست باید اولویت بندی کرد مثلا ملخ ها که مزارع کشاورزی را بخطر می اندازند باید ازبین بروند وگرنه مردم گرسنه می مانند، حالا سلامتی انسانها خصوصا کودکان وزنان مهم است یا سگها ؟!! البته اخلاق و انسانیت ایحاب می کند سگها هم طوری معدوم شوند که زیاد اذیت وزجرکش نشوند.

پرین 2 1 پاسخ 1398/5/29 -12:02

هرچی سگ هست بدین به اقا ازشون نگهداری کنه وضع مالیش که خوبه سالی یکبار حرف می زنند می خواهند خودشون رو انسانهای با افکار بزرگ جابزنند