کامیابی نیا زیر تیغ جراحی رفت

هافبک دفاعی پرسپولیس که در آخرین تمرین این تیم دچار مصدومیت شده بود، تصمیم گرفت برای پایان این مصدومیت سریالی کتف خود را به تیغ جراحان بسپارد.  

کامیابی نیا زیر تیغ جراحی رفت

کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی پرسپولیس که از مصدومیت قدیمی کتف رنج می‌برد، در این فصل نیز در تمرینات این تیم بار دیگر با در رفتگی کتف مواجه و راهی بیمارستان شده بود. او همانند دفعات قبلی خیلی زود با برطرف کردن سرپایی آن به تمرینات بازگشت اما بعد از چند روز تصمیم نهایی خود را در این زمینه گرفت.


کامیابی نیا که این مصدومیت سریالی طی فصول اخیر به چالش بزرگی برای او تبدیل شده، همانند دفعات قبلی راهی بیمارستان شد تا با بیهوشی کوتاه، عمل جا انداختن کتفش را به سرانجام برساند و همانند دفعات قبلی بار دیگر خیلی زود در جمع هم‌تیمی‌هایش حاضر شد.


هافبک پرسپولیس که به بازیکن محبوب و مورداعتماد کالدرون تبدیل شده، امیدوار است بتواند با عبور از این مصدومیت که البته به نظر می‌رسد برای خلاصی از آن نیاز به جراحی داشته باشد، در فصل جاری نیز بازیکنی تاثیرگذار برای تیمش لقب گیرد.


با این حال او بعد از اینکه طی روزهای اخیر در دو راهی تصمیم بزرگ برای جراحی کتف خود و رهایی کامل از این موضوع قرار داشت، در نهایت تصمیم گرفت با حضور در بیمارستان کتف خود را به تیغ جراحان بسپارد. کامیابی نیا برای اینکه آینده حرفه‌ای خود را تضمین کند نیازمند این بود تا کتف خود را به تیغ جراحی بسپارد و بر این اساس بعد از صحبت با کادرفنی و کالدرون این تصمیم را اتخاذ کرد. اتفاقی که پیش از این برای بشار رسن در روزهای پایانی فصل گذشته نیز رخ داد و این هافبک عراقی نیز که با مشکل در رفتگی کتف مواجه بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت و با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی بعد از آن، اکنون بدون مشکل خاصی در جمع هم‌تیمی‌هایش حاضر شده است.

مصدومیت از ناحیه کتف در فصل گذشته برای سه بازیکن پرسپولیس به اپیزودی دردناک تبدیل شده بود و کامیابی نیا، احمد نوراللهی و بشار رسن را مورد هدف قرار داده بود. از این جمع تاکنون بشار رسن با تصمیم قطعی خود، چند هفته مانده به پایان فصل تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از آن راهی کمپ اسپایر قطر شد و مراحل درمانی و تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشت تا به شکل کامل از شر آن خلاص شود.


کامیابی نیا که اکنون هفتمین بار است با مصدومیت از ناحیه کتف مواجه شده، با توجه به نقش تاثیرگذاری که در جمع شاگردان کالدرون برخوردار است، امیدوار است بتواند خلاصی از این مصدومیت به ترکیب سرخپوشان بازگردد.

به نظر می‌رسد عمل جراحی کتف این بازیکن با دوری دو ماهه او از میادین همراه باشد تا هافبک دفاعی جنگنده و تاثیرگذار پرسپولیس که با توجه به پست بازی‌اش نیاز به نبرد فیزیکی و حضور در نبردهای رو در روی بیشتری را در جریان بازی دارد،در بازگشت نیز بتواند عملکرد درخشان گذشته را از خود به جا بگذارد.

کامیابی نیا که طی این مدت بنا به نظر کادرپزشکی‌اش و علیرغم مشکلی که از ناحیه کتف داشته، ترجیح داده بود با توجه به نیاز تیم، نسبت به عمل جراحی بی تفاوت باشد، اکنون در فرصت شکل گرفته راهی بیمارستان شده و کتف خود را به تیغ جراحان سپرده است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها