دورتموند قرارداد سانچو را تمدید کرد

باشگاه بوروسیا دورتموند قرارداد ستاره جوان انگلیسی خود را تمدید کرد و دستمزد او را بالا برد تا مانع از انتقال او به منچسترسیتی شود.

دورتموند قرارداد سانچو را تمدید کرد

جیدون سانچو تنها ۱۹ سال سن دارد با این حال روزنامه دیلی میل او را یکی از ۵ بازیکن جوان برتر حال حاضر فوتبال جهان می‌داند.

او انگلیسی است و در تیم بوروسیا دورتموند بازی می‌کند و از بهترین‌های این تیم به شمار می‌آید و آینده درخشانی برای او پیش‌بینی می‌شود.

منچستر سیتی مشتری جدی این بازیکن است و حاضر است که برای او رقم بسیار بالایی پرداخت کند اما دورتموند اصلا دوست ندارد که این ستاره خود را از دست دهد.

روزنامه دیلی میل نوشت که باشگاه بوروسیا دورتموند قرارداد سانچو را طولانی مدت تمدید کرده است تا جایی که الان حقوق هفتگی او ۱۹۰ هزار پوند است و به این ترتیب او متقاعد به ماندن در تیم "زنبورها" شده است و سیتی هم نمی‌تواند با توجه به رقم فسخ قرارداد بالایی که دارد او را جذب کند.

دورتموند با بازیکنان آماده‌ای مثل سانچو، پاکو آلکاسر و مارکو رویس امید زیادی به قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا و پایان دادن به امپراطوری بایرن مونیخ دارد و توانست در سوپر جام آلمان هم این تیم را شکست دهد و جام را بالای سر ببرد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها