وزیر اسرائیلی: انتخابات نمی‌تواند مانع از عملیات نظامی علیه غزه باشد

وزیر علوم رژیم صهیونیستی اظهار داشت که انتخابات کنست این رژیم در ماه سپتامبر آینده نمی‌تواند مانعی بر سر راه آغاز عملیات نظامی گسترده علیه باریکه غزه باشد.

وزیر اسرائیلی: انتخابات نمی‌تواند مانع از عملیات نظامی علیه غزه باشد

شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از "اوفیر اکونیس"، وزیر علوم این رژیم تاکید کرد که اگر لازم باشد، عملیات نظامی گسترده‌ای را علیه غزه آغاز خواهیم کرد.

اکونیس اظهار داشت: درست نیست در رسانه‌ها از چگونگی این عملیات و طرح‌های آن سخن بگویم، زیرا آن وقت دشمنانمان (مقاومت فلسطین) خود را برای چنین عملیاتی آماده می‌کنند.

وی تصریح کرد که عملیات آتی علیه غزه بسیار سخت‌تر از جنگ ۵۱ روزه خواهد بود.

این وزیر اسرائیلی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی پاره‌ای مسائل را برای آغاز عملیات نظامی علیه غزه لحاظ خواهد کرد، مدعی شد که انتخابات به هیچ وجه مانعی بر سر راه چنین عملیاتی نخواهد بود.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، طی روزها و هفته‌های اخیر بارها مسئولان رژیم صهیونیستی تهدید به حمله به غزه و ترور رهبران مقاومت فلسطین از جمله حماس کرده‌اند، البته این تهدیدات بیشتر جنبه تبلیغات انتخاباتی دارد و هر کدام از وزراء و روسای احزاب اسرائیلی سعی می‌کند از این وضعیت به نفع خود استفاده کند و با این تهدیدات آرای بیشتری برای خود جمع کند تا در نهایت در انتخابات پیروز شود.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها