حال و روز این روزهای کشتی تایتانیک!

کشتی تایتانیک یکی از کشتی‌های شناخته شده تاریخ است که سانحه‌ای تلخ را با کشته شدن بیش از 1500 نفر تجربه کرد. اما این روزها بعد صد سال در چه حال است؟!

حال و روز این روزهای کشتی تایتانیک!
حال و روز این روزهای کشتی تایتانیک

کشتی تایتانیک یکی از کشتی های تفریحی و گردشگری بود که در صبح 15 آوریل سال 1912 میلادی که به مدت چهار روز در سفر بندر ساوت همپتون به نیویورک بود، متاسفانه به دلیل برخورد با یک کوه یخ شناور برخورد کرد و دچار اتفاقی که به هیچ وجه تصور نمی شد، شد! این کشتی تفریحی دارای 2224 نفر بود.

تایتانیک

در طی اتفاقی که برای این کشتی رخ داد، در نهایت ساعت 2:20 دقیقه بامداد 15 آوریل غرق شد و 1500 نفر جان خود را از دست دادند و با این وجود این سانحه، یکی از سوانح تلخ تاریخی در دریا شد که توانست جان انسان های زیادی را بگیرد و در تمام منابع به عنوان بزرگترین فاجعه دریایی جهان نام برده شد.

تایتانیک

اما این روزها کشتی تایتانیک در 4000 متری زیر سطح زمین در اقیانوس اطلس می باشد که مامن باکتری ها و موجودات آبزی است که مجموعه Atlantic Productions تصاویری از این کشتی تفریحی منتشر کردند که می توان آسیب و اتفاق تلخی که این کشتی تجربه کرد را مشاهده نمود.

کشتی تایتانیک

یکی از کاوشگران به نام " ویکتور وسکوو " در مورد این صحنه‌ها این گونه گفت که دیدن این صحنه خارق‌العاده و شگفت انگیز بود و وقتی در اعماق دریا بود، احساس می‌کرد که کشتی در حال چشمک زدن به وی بود. با این حال دانشمندان بر این باور هستند که در طی چند سال آینده، تایتانیک تبدیل به عضوی از سطح دریا خواهد بود.

منبع: نمناک

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها