قسمت صدم برنامه برداشت:

بادیگاردهای سلبریتی‌ها از سیاسیون بیشتر شدند!/ نظرات دوگانه مسعود فراستی/ پشت‌پرده ممنوع‌التصویری هانیه توسلی!

در برداشت این هفته سراغ بادیگاردهای سلبریتی‌ها رفته‌ایم. چراکه سلبریتی‌های سینما جدیدا هیچ‌وقت تنهایی از خانه بیرون نمی‌روند. مخصوصا اگه قرار باشد که در مراسمی بروند که مردم نیز حضور دارند.

بادیگاردهای سلبریتی‌ها از سیاسیون بیشتر شدند!/ نظرات دوگانه مسعود فراستی/ پشت‌پرده ممنوع‌التصویری هانیه توسلی!

در برنامه برداشت امروز به ممنوع‌التصویرشدن سلبریتی‌ها خواهیم پرداخت. یکی از دلایلی که برخی از چهره‌های سلبریتی در تلویزیون ممنوع‌التصویر می‌شوند به رفتارهای اجتماعی و حرف‌ها، برمی‌گردد. مثلا در هفته گذشته به دنبال بازداشت یک عکاس سینما و تئاتر از سوی نهادهای امنیتی به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام، هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام حمایت خودش را از شخص متهم اعلام کرد و همین موضوع باعث شد تا صداوسیما پخش تیزرهای فیلم «ایده اصلی» که در آن، خانم توسلی ایفای نقش داشت را متوقف کند.

در بخش تئاتر این هفته نیز سراغ نمایش "عشق من حامد بهداد" خواهیم رفت.

ازطرفی این روزها یک ویدیوی کوتاه از نقدهای مسعود فراستی منتشر شده که دو نظر متفاوت و متضاد درباره یک فیلم گفته است. نقد اول مربوط به شب‌های برگزاری جشنواره فجر هست که فراستی از بازیگرهای فیلم کلی تعریف کرده و هفته گذشته بعد از اینکه قصر شیرین به عنوان نماینده ایران در اسکار انتخاب نشد، نقد جالبی داشت و کلی هم از بازیگران فیلم بد گفت.

در پایان این قسمت، گفتگوی پدرام ابدان با جواد خواجوی را شاهد خواهیم بود.

برنامه برداشت امروز را ببینید و نظر بدهید.

22

حجم ویدیو: 16.27M | مدت زمان ویدیو: 00:09:06 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها