فوت ۱۶ زائر حج امسال از ابتدا تاکنون

جانشین رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: از ابتدا تا کنون را ۱۶ فوت شدند که ۱۲ نفر این افراد مردان و ۴ نفر نیز زنان هستند.

فوت ۱۶ زائر حج امسال از ابتدا تاکنون

محمود رضا فقیهی جانشین رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: از ابتدای ایام حج امسال بالغ بر ۳۵۰ هزار مورد ویزیت عمومی و تخصصی توسط پزشکان در مطب‌ها و مجموعه‌های درمانی هتل‌های محل استقرار حجاج ایرانی انجام شده است.

جانشین رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت بیان کرد: از این تعداد ۳۱۲ هزار و ۴۹۳ مورد ویزیت عمومی زائران است که در مطب‌های مجموعه‌ها در این دو شهر انجام شده است.

وی افزود: همچنین آمار ویزیت‌های تخصصی هم ۳۸ هزار و ۶۰۶ مورد است که در این دو شهر توسط تیم‌های پزشکی و درمانی انجام شده است.

جانشین رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: علاوه بر این طی این مدت یک هزار و ۸۰۳ بیمار در مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه بستری شده است و ۳۱۳ نفر هم در مجموع در بیمارستان‌های سعودی در شهر‌های مکه و مدینه بستری و تحت درمان قرار گرفته اند.

به گفته وی، از این تعداد ۲۶۸ نفر در بیمارستان‌های سعودی در مکه و ۴۵ نفر هم در مدینه بستری شدند.

فقیهی بیان کرد: هم اکنون ۷ نفر از حجاح ما در بیمارستان‌های سعودی تحت درمان هستند که ۶ نفر در مکه و یک نفر آنان در مدینه است.

وی ادامه داد: همچنین در مرکز پزشکی حج و زیارت هم در حال حاضر ۱۵ نفر از حجاج بستری هستند.

جانشین رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت آمار زائران فوتی طی حج امسال از ابتدا تا کنون را ۱۶ نفر ذکر و عنوان کرد: ۱۲ نفر این افراد مردان هستند و ۴ نفر نیز زنان تشکیل می‌دهد.

وی تصریح کرد: این مراکز و مجموعه‌های درمانی تا آخرین روز حضور حجاج فعال هستند و تلاش بر ارائه بهترین خدمات پزشکی و درمانی به حجاج است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها