دستگیری باند سارقان کابل و باتری در راه‌آهن شمال‌شرق(۱)

رئیس پلیس‌راه آهن شمال شرق (۱) از به‌دام افتادن باند سارقان سابقه‌دار کابل، باتری و علائم الکتریکی در این حوزه خبر داد و گفت: در این راستا سه نفر دستگیر شدند.

دستگیری باند سارقان کابل و باتری در راه‌آهن شمال‌شرق(۱)

سرهنگ دوم محمود کریمی مقدم رئیس پلیس‌ راه آهن شمال شرق (۱) ضمن بیان اینکه در پی اعلام سرقت متناوب از علائم الکتریکی به خصوص باتری و کابل در محدوده شهرستان میامی بلافاصله موضوع در دست بررسی قرار گرفت، ابراز داشت: در نهایت با تلاش تیم اطلاعاتی، عملیاتی و ستادی پلیس راه‌آهن مظنونینی که توسط شبکه خبری مورد شناسایی قرارگرفته بودند دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه بنا به دستور مقام قضائی منازل این سه مظنون سرقت مورد بازدید قرار گرفت، افزود: در بازرسی‌های اولیه از منازل این سارقان سابقه‌دار باتری و قفل‌شکسته کشف و ضبط شد که در نهایت این متهمان به جرم خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس راه‌آهن شمال‌شرق (۱) ضمن بیان اینکه این افراد به صورت تیمی کار می‌کردند، ابراز داشت: شگرد کار آن‌ها به این صورت بود که پس از سرقت باتری، کابل و علائم الکتریکی را به ضایعاتی‌ها می‌فروختند که تعدادی از آن‌ها نیز به فروش رسیده است.

کریمی مقدم ضمن بیان اینکه دستگیری همه افرادی که در این جریان نقش داشتند ادامه دارد، اضافه کرد: مال‌خر این محموله‌ها نیز قطعاً در این پرونده دخیل است و از مردم تقاضا می‌شود این گونه اجناس مشکوک را به هیچ عنوان خریداری نکنند و بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها