باند پزشکان قلابی در بیرجند متلاشی شد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از متلاشی شدن باند پزشکان قلابی در شهرستان بیرجند خبر داد.

باند پزشکان قلابی در بیرجند متلاشی شد

سرهنگ سعید دادگر روز دوشنبه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی ، اطلاعاتی دریافت کردند که افرادی با تشکیل یک باند مخوف و سازمان یافته به صورت غیرقانونی در خصوص موارد پزشکی بانوان فعالیت می‌کنند که شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان پس از ۲ ماه بررسی و تحقیقات پلیسی با اقدامات فنی، اعضای این باند را شناسایی کردند و آنان را تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در بررسی‌های مأموران مشخص شد متهمان با تشکیلاتی سازمان یافته دست به اقدامات مجرمانه و غیرقانونی می‌زنند و سرکرده باند که خود را با هویت جعلی «دکتر رضایی» معرفی می‌کند با همدستی سایر اعضای این باند اقدامات مجرمانه پزشکی انجام می‌دهد و مبالغ بسیار هنگفتی از شهروندان دریافت می‌کند.

وی بیان کرد: با مستندسازی از اقدامات مجرمانه متهمان و با هماهنگی مقام قضایی تیم‌های متشکل از امنیت اخلاقی و عملیات وِیژه پلیس امنیت عمومی استان برای دستگیری متهمان اعزام شدند و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سرکرده و چهار نفر از اعضای این باند را در سه نقطه از شهرستان بیرجند دستگیر کردند.

سرهنگ دادگر تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اقلام و داروهای ممنوعه، مخدر و غیرمجاز کشف شد و اعضای این باند با تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیس درخصوص سایر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی، فضای حقیقی و مجازی را رصد می‌کند و با اقتدار، با هرگونه بی‌نظمی و هنجارشکنی برخورد خواهد کرد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها