جنگ دیدنی گلرها در اردوی تیم ملی؛ بای بای!

سه دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی در تمرین صبح امروز کری دیدنی در هنگام تنیس فوتبال داشتند تا جایی که شعار

جنگ دیدنی گلرها در اردوی تیم ملی؛ بای بای!

قبل از آغاز تمرین امروز تیم ملی سه دروازه بان حاضر در اردو زیر نظر مربی گلرهای بلژیکی به تنیس فوتبال توام با کری شدید پرداختند. این تنیس فوتبال که براساس کری های داخلی از جذابیت زیادی برخوردار بود تا جایی پیش رفت که برنده شدن در آن برای هر یک از دروازه بان ها همین طور مربی گلرهای تیم ملی حیثیتی شده بود.

بیرانوند، حسینی و مظاهری دروازه بان های حاضر در اردوی تیم ملی که با برتن کردن پیراهن شماره یک سه تیم مدعی این فصل نگاه های بسیار زیادی را اطراف خود می بینند در اردوی تیم ملی برای رسیدن به پیراهن شماره یک جنگ دیدنی دارند که این جنگ در بازی تنیس فوتبال صبح امروز کاملا به چشم آمد. جایی که نه تنها آنها بلکه مربی دروازه بان های تیم ملی نیز در متن این جنگ دیدنی قرار گرفت تا بازنده نباشد.


در تنیس فوتبال امروز که چهار نفره و به صورت انفرادی برگزار شد هر کدام از حاضرین وقتی توپ را از دست می داد با شعار"بای بای" سایر نفرات از بازی بیرون می رفت. جالب این که در یکی دو صحنه میزان حساسیت به حدی بالا بود که کری خوانی ها به اوج خود می رسید از جمله بین دو شماره یک سرخابی های پایتخت که در نهایت این بیرانوند بود که توانست 2-1 جنگ را از رقیب آبی پوش خود سیدحسین حسینی ببرد.


هنگامی که مربی گلرها سوتی می داد یا توپ او زمین می خورد دو نفر دیگر شعار"بای، بای"برای او سر می دادند که در این بین رالی داغ بین رشید و بیرانوند یا حسینی پیگیری می شد. از دیگر جذابیت های این تنیس فوتبال حرکات بیرانوند در فرستادن توپ لای شاخ و برگ های درختان اطراف زمین شماره یک کمپ برمی گشت که در چند صحنه باعث شد توپ لای این شاخه ها گیر افتاده و تدارکاتچی تیم ملی با زحمات زیادی روبرو شود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها