قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خبر داد

تسریع اجرای آزادراه مشهد چناران در دستور کار است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از برگزاری جلسه مشترک با استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به منظور تسریع در اجرای پروژه آزادراه مشهد-چناران خبر داد.

تسریع اجرای آزادراه مشهد چناران در دستور کار است

به گزارش مشهد فوری ؛ جلسه بررسی مسائل و مشکلات آزادراه مشهد-چناران با حضور مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی ، محمدرضا کلائی شهردار مشهد و بهرامی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در محل کارگاه اجرایی پروژه برگزار شد.

مصطفی خاکسار قهرودی گفت: مشکلات کمی پیرامون ساخت این پروژه وجود داشت که در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت، امیدواریم عملیات احداث پروژه آزادراه مشهد-چناران با سرعت خوبی دنبال شود و به اتمام برسد.

وی افزود: عملیات احداث این پروژه از ابتدای امسال آغاز شده است و طی قراردادی مشترک بین آستان قدس رضوی و وزارت راه و شهرسازی بناست طی ۳۶ ماه به سرانجام برسد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: در جلسه مذکور مصوب شد که ۵ کیلومتر ابتدایی پروژه به بزرگراه شهری تبدیل و توسط شهرداری مشهد احداث شود. مسیر بلوار مهدیه تا جاده شاندیز هم در این طرح لحاظ خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها