بازیگر فیلم جنجالی و پرحاشیه " دیدن این فیلم جرم است" در گفتگو با خبرفوری:

عده‌ای به هر قیمتی می‌خواهند معروف شوند/ چرا فیلمی که درباره عدالت و عدم تبعیض می‌گوید، باید توقیف شود؟/ مجوز ناجا یک شوخی بود!

بازیگر فیلم سینمایی

عده‌ای به هر قیمتی می‌خواهند معروف شوند/ چرا فیلمی که درباره عدالت و عدم تبعیض می‌گوید، باید توقیف شود؟/ مجوز ناجا یک شوخی بود!

داستان "دیدن این فیلم جرم است" درباره تعدی یک تبعه متنقذ انگلیسی به زنی محجبه (با بازی لیندا کیانی) است. امیر (با بازی مهدی زمین پرداز) که همسر هانیه و فرمانده پادگان بسیج شهید موسوی است این تبعه را دستگیر و مورد ضرب و شتم قرار می دهد. بعد از دستگیری تبعه انگلیسی که عضو هیئت مدیره یک شرکت بزرگ فروش نفت است پسر آیت الله احتشام که آقا زاده ای وابسته به حاکمیت است (با بازی حمیدرضا پگاه) برای آزادی تبعه به پایگاه بسیج می آید که او هم توسط امیر زندانی می شود. حضور گسترده نیروهای امنیتی در محل ماجرا را پیچیده تر می کند.

داستان فیلم در یک پایگاه بسیج اتفاق می‌افتد؛ پایگاهی که اتفاقا از همه قشر در آن حضور دارد و برای کارگردان نمادی از میهن تلقی شده است؛ فضای پایگاه شرایط جنگی را در ذهن تداعی می‌کند. زهتابچیان کارگردان فیلم می‌خواسته شرایط خاص کشور (ماجرا در روز تایید برجام اتفاق می‌افتد) که شبیه شرایط جنگی مانند جنگ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است را نشان بدهد.

حالا سعید دشتی، بازیگر این فیلم به گفتگوی اختصاصی با خبر فوری در برنامه سرنا پرداخته است‌ و از قصه توقیف این فیلم می‌گوید.

سعید دشتی به علت توقیف " دیدن این فیلم جرم است" اشاره کرد و اظهار داشت: واقعا علت توقیف " دیدن این فیلم جرم است" را نمی‌دانیم و فقط هرازچندگاهی می‌شنویم که اکران به تعویق می‌افتد!

وی خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌فهمم فیلمی که پروانه ساخت می‌گیرد، چرا باید توقیف شود؟!

بازیگر سینما و تلویزیون خاطره خوشی از فضای مجازی هم ندارد و در بخش دیگری از این گفتگو درخصوص ذات و ماهیت فضای مجازی می‌گوید: زمانی که از اوقات خوب زندگی عکس و فیلم می‌گیریم و در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنیم، درواقع به ذات دروغ فضای مجازی تن داده‌ایم و از تلخی‌ها و واقعیات زندگی فرار می‌کنیم.

در ادامه، فیلم این گفتگو را ببینید.

18

حجم ویدیو: 13.10M | مدت زمان ویدیو: 00:04:13 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها