سفرهای خاطره‌انگیز زندگی

پیش از اینکه راهی تورهای خارجی شویم باید از خودمان بپرسیم که چقدر ایران را می‌شناسیم و شهرهایش را گشته‌ایم؟ اگر شما هم به جواب رضایت‌بخشی نمی‌رسید، نوشته زیر را بخوانید.

سفرهای خاطره‌انگیز زندگی

پیش از اینکه راهی تورهای خارجی شویم باید از خودمان بپرسیم که چقدر ایران را می‌شناسیم و شهرهایش را گشته‌ایم؟ اگر شما هم به جواب خوشایندی نمی‌رسید، پس از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید انجام دهید. این تورها که در قالب تور یک روزه یا تور چند روزه برگزار می‌شوند، به شما فرصت شناخت بیشتر سرزمین‌مان را می‌دهد. در این میان، دو تور که در ایام سرد سال طرفداران بسیاری دارند را به شما معرفی می‌کنیم. و را در لیست سفرهای مهم زندگی‌تان قرار دهید. این دو تور ایرانگردی ، خاطراتی فراموش نشدنی برای‌تان رقم می‌زنند و دست پر از سفرتان به هرمزگان بر می‌گردید.

جستجویی به وسعت یک سرزمین

ایران، کشوری است چهار فصل و در تمام روزهای سال، جاذبه هایی دارد که گردشگران را به‌سوی خود فرا می‌خواند. برای انتخاب مقصد سفرتان باید به آب و هوای هر منطقه دقت کنید تا گرفتار سرما یا گرمای اذیت کننده نشوید. اگر می‌خواهید این سفر برای‌تان با آرامش همراه باشد و دغدغه‌ی مسائل ریز و درشت را نداشته باشید، بهترین انتخاب، همراهی با تورهای ایرانگردی است و تجربه اکوتوریسم در ایران است.

در این سفرها شما با گروهی همراه می‌شوید که علایقی شبیه به یکدیگر دارید. همچنین تورلیدرهایی پر انرژی و آشنا به محیط، شما را در این سفر همراهی می‌کنند. حالا وقت آن است که سرزمین مادری‌مان بیشتر و بهتر بشناسیم.

سفر به قشم ؛ سرزمین دره ستارگان و جنگل‌های حرا

یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی، تور قشم است. قشم، بزرگترین جزیره ایران در تنگه هرمز، با طبیعت بکر و مسحورکننده و تاریخ هزار ساله‌اش یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانی‌هاست. در اطراف جزیره قشم هم جزایر متعددی وجود دارد که هر کدام با طبیعت منحصر به فردشان، سفر با تور قشم را دل‌انگیز‌تر می‌کنند.

دیدنی‌های قشم

حتی اگر تنها به قصد قدم زدن در ساحل و تماشای دریای بی‌کران به قشم سفر کنید هم ضرر نکرده‌اید. اما با تور قشم می‌توانید از جاذبه‌های پرشمار این جزیره تاریخی زیبا هم دیدن کنید. جنگل‌های بی‌نظیر حرا را ببینید، در جزیره زیبای هنگام گشتی بزنید، از تماشای زیبایی‌های جزایر ناز لذت ببرید و از دیدن خانه‌های فوق‌العاده بندر بادگیرها و آثار تاریخ کهنش حسابی کیف کنید.

سفر به کیش ، لذت تفریح در جزیره محبوب گردشگران

جزیره کیش همیشه مقصدی جذاب برای گردشگران بوده است، چنانکه سالانه بیش از یک و نیم میلیون گردشگر از کیش دیدن می‌کنند. کیش دریای نیلگونی دارد که می‌توانی مدت‌ها در ساحلش بنشینی و بزرگی و زیبایی‌اش را ستایش کنی. اما جاذبه‌های طبیعی تنها بخشی از زیبایی‌های جزیره کیش است. سفر با تور کیش خیالتان را از همه چیز راحت می‌کند و شما می‌توانید با کمک گرفتن از راهنماهای تور همه جاهای دیدنی جزیره را زیر پا بگذارید. از پارک‌های ساحلی شیک و زیبا تا مکان‌های تاریخی و پاساژهای لوکس.

کیش، مقصدی پر از دیدنی‌های به یاد ماندنی

جزیره کیش در خلیج فارس، پارک‌های ساحلی زیادی دارد که گشت و گذار در آن تلفیقی لذت‌بخش است از لذت کنار دریا بودن و تفریحات ساحلی. با تور کیش می‌توانید انواع ورزش‌های آبی را، از غواصی گرفته تا پاراسل و شاتل سواری، با بهترین قیمت همراه دوستانتان تجربه کنید. در این سفر همین‌طور می‌توانید در شهر زیرزمینی کیش از کاریز کیش که با ارتفاعی ۴۵ کیلومتری یکی از عجایب قنات‌سازی است دیدن کنید، در شهر باستانی حریره با قدمتی ۸۰۰ ساله گشت و گذار کنید و کشتی به گل نشسته یونانی را نیز که مثل نمادی برای کیش زیباست سیاحت کنید.

منبع: تابناک

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها