امیر برادران نویسنده سریال «هیولا»:

قرار بود مهران مدیری «هوشنگ شرافت» باشد/ او نمی‌خواست اذهان به طرف «مرد هزارچهره» برود

خود مهران مدیری در ابتدا قرار بود نقش «آقای شرافت» را بازی کند که با تشخیص خودش این کار را نکرد.

قرار بود مهران مدیری «هوشنگ شرافت» باشد/ او نمی‌خواست اذهان به طرف «مرد هزارچهره» برود

امیر برادران نویسنده سریال «هیولا» که در این مجموعه در کنار پیمان قاسم‌خانی وظیفه نگارش فیلمنامه را برعهده داشته است در گفتگویی، درباره گزینه‌های ایفای نقش «آقای شرافت» که در حال حاضر فرهاد اصلانی آن را ایفا می‌کند، بیان کرد: تا به حال جایی گفته نشده است اما خود مهران مدیری در ابتدا قرار بود نقش «آقای شرافت» را بازی کند که با تشخیص خودش این کار را نکرد.

وی تاکید کرد: مهران مدیری دو دلیل برای این کار داشت؛ اولین دلیلش آن بود که نمی‌خواست اذهان به طرف شخصیت «شصتچی» و «مرد هزارچهره» برود و دوم آنکه هوشنگ شرافت نقش اول سریال بود و از آنجا که می‌خواست کارگردانی سریال را هم برعهده بگیرد، انرژی زیادی از او گرفته می‌شد. ضمن اینکه فرهاد اصلانی آنقدر برای ایفای این نقش انگیزه داشت و آماده بود که مهران مدیری تردید نکرد و نقش را با اطمینان به او سپرد.

برادران در پایان درباره تغییر بازیگران زن این سریال نیز گفت: ما برای ایفای نقش «شهره» نیز دو کاندیدا داشتیم و خانم‌ها ژاله صامتی و شبنم مقدمی هر دو اولویت اول ما بودند که به‌ دلیل مشغله کاری ژاله صامتی افتخار داشتیم با شبنم مقدمی کار کنیم و نقش «شهره» را به او سپردیم.

منبع: ماهنامه صبا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • مهران
    0

    من از هیولا خوشم نیومد اقای مهران مدیری سعی در تلطیف چهره ی مفسدین و اختلاص گران دارند در صورتی هزاران ادم توسط این افراد بدبخت شده اند هزاران خانوار در فقر مطلق اند پس نتیجه میگیریم مضحکه کردن و شکستن تابو در این مواردو خندیدن به دغدغه های حیاتی و مهم جامعه فقط میتواند کار یک ادم خودفروخته و خیانتکار است البته اقای مدیری سالهاست که این رویه را ادامه دادند وهمه میدانند به کجاها متصل اند و چه رانتی دارند

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      سلام اینکه این آقا کی هستن و به کجا وصل هست و ....مهم نیست...مهم اینه کسی بتواند تو این شرایط که فساد و رانت دروغ و هر کثافت دیگری که عده کثیف به ملت خیانت و خون اونها رو میمکنند و با زبان هنر چهره پلیدشان را به مردم معرفی میکند خیلی جسارت و مردانگی میخواد و عمده مخالفان مهران مدیری هم از قملشی هستند که سر در آقول بیت المال دارند!!!

    • اشکان
      0

      در جواب حرف هایتان لطفا چرت و پرت نگید

  • م. آ
    0

    مهران مدیری بسیار عالی عمل میکنه و اختلاس، فساد اقتصادی و اخلاقی رو تو این سریال به طنز و کنایه مطرح میکنه، قدرت کنایه صدها بار بیشتر از برخورد مستقیمه، بهتر که به جایی وصله وگرنه نمیتونست انقدر بی پروا شما ملتو از جزییات فساد آگاه کنه، بیخود نیست طبق اعلام یک سازمان معتبر آمریکایی. بیستمین مرد قدرتمند سیاسی، فرهنگی ایران شناخته شده

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      موافق نظر مهران هستم و باور دارم که ،مدیری با چنین سریالهایی سعی در عادی جلوه دادن دزدیهای بی نظیر تاریخی جهانی،هیچ اشاره ای به ورشکستگی اخلاقی و اجتماعی و اقتصادی جامعه ناآگاه ایرانمان ندارد .اینهم یک نوع تبلیغ از جنس گوبلز است.

  • جبار
    0

    تاثیر کنایه رو هم دیدیم در طول این سالها .....اینها پر رو تر از این هستند که با این حرکات تنبیه بشوند به نظر من حق با مهران هست این نوع سریال سازی که از نظر عامه جذاب به نظر میرسه و به نوعی اقای مهران مدیری رو به قهرمان مبارزه با فساد مبدل کرده در واقع به نوعی باعث کاهش حساسیت مردم نسبت به فساد شده و به نوعی عادی نمایی فساد در جامعه است یک چیز را هم توجه کنید کسی دلش برای مردم نسوخته حتی اقای مهران مدیری ....لطفا به راه درست برگردید اقای مهران مدیری خداوند بخشنده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها