افشای اسناد بی آبرویی چند روحانی / ناله های پسربچه ها راز اقدام خجالت آور آنها را برملا کرد


19 شهریور 1398 - 02:51
5d76d059bc76b_2019-09-10_02-51
چند تن روحانی پسران زیر 13 سال را مورد تجاوز قرار دادند.

اسنادی که از یک رسوایی بزرگ در آلمان پرده برداشت فساد اخلاقی صاحبان کلیسای کاتولیک را در مدت 73 سال افشا کرد.

بر اساس تحقیقات انجام شده در سال های 1946 تا 2019 میلادی در این مدت به بیش از 3677 نفر پسر زیر 13 سال تجاوز شده است.

این موضوع باعث اعتراض مردم آلمان به رفتار زشت این کلیسا ها شده و شکایت ها در این زمینه در حال افزایش است و برخی گفته اند تعداد این آمار تجاوز ها خیلی بیشتر از این تعداد ها است.

چند تن روحانی پسران زیر 13 سال را مورد تجاوز قرار دادند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d76d059bc76b_2019-09-10_02-51
19 شهریور 1398 - 02:51

اسنادی که از یک رسوایی بزرگ در آلمان پرده برداشت فساد اخلاقی صاحبان کلیسای کاتولیک را در مدت 73 سال افشا کرد.

بر اساس تحقیقات انجام شده در سال های 1946 تا 2019 میلادی در این مدت به بیش از 3677 نفر پسر زیر 13 سال تجاوز شده است.

این موضوع باعث اعتراض مردم آلمان به رفتار زشت این کلیسا ها شده و شکایت ها در این زمینه در حال افزایش است و برخی گفته اند تعداد این آمار تجاوز ها خیلی بیشتر از این تعداد ها است.

منبع: رکنا

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


17

نظرات 19
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 0 0 پاسخ 1398/6/21 -01:30

لطفا تیتر اصلی را تغییر دهید.

حسین 0 0 پاسخ 1398/6/21 -01:17

عنوان خبر، بیشتر مایه آبرو ریزی هست. در اصطلاح به معممین شیعه روحانی میگن، وبه بزرگان مسیحیت کشیش.

محمد 3 2 پاسخ 1398/6/20 -15:53

الحق و الانصاف حافظ شیرین سخن شیرازی عجب آدم زرنگ و زبلی بوده که در حدود560 0سال پیش این روحانی نماها را خوب شناخته بوده و خداوکیلی الکی در وصفشون نگفته : واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند//چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند شیر ماردش حلالش و خدا بیامرزادش و از قبرش نور بباره که اینقدر آدم باهوش و زرنگی بوده

یه نفر 1398/6/20 -21:57

واقعا

Sajad 1 0 پاسخ 1398/6/20 -11:25

ای کاش هیچ آدم بدی نبود ای کاش اصلا چیزی به اسم بدی به وجود نمی اومد اینطوری خیلی بهتر بود نه تجاوزی نه جرمی نه کشتو کشتاری نه اختلافی یه زمان دین مسیحیت بهترین دین در دنیا بود ولی از وقتی درسای حضرت مسیح از یاد رفت همه گمراه شدن خدا هر دینی رو که بفرسته ما فاسدش میکنیم خدا قیامتو برای همین میاره

Ali 1 0 پاسخ 1398/6/20 -10:34

اینکارهاتقریبابرای همه مقامات،طبیعی است،درهرجاازکره خاکی،مسؤلین ازخدابیخبردرحال انجام عمل نامشروع هستند،حتمانبایدایران یاکشوری دیگرباشد،همهٔ دنیاخراب شده است.

Omid 2 1 پاسخ 1398/6/20 -09:49

تجاوز دو علت داره : ۱_ارضا نشدن ۲_مریض بودن نفس آدم دومی که باید باهاش برخورد بشه و به سزای عملش برسه اولی مشکل خوده ادماست... بهترین راه همونی هست که اسلام میگه

مرتضی 4 1 پاسخ 1398/6/20 -03:52

امیدوارم این انتخاب عنوان از شیطنت شما نباشد و صرفا یک بی توجهی باشد.

مریم 1398/6/20 -09:50

مگه چشه عنوانش؟؟!!!!

یه نفر 1398/6/20 -21:59

تو نبود آزادی بیان هم باز شما ها اعتراض دارین!!!!! دیگه میخواین سایتهای خبری از شما جازه بگیرن مطلب بنویسن؟؟؟

سعید 3 1 پاسخ 1398/6/19 -21:52

امیدوارم مثل سعید طوسی تبرئه بشن

فرشید آذربخش 6 3 پاسخ 1398/6/19 -21:19

لطفا تیترتون رو تغییر بدید الفاظ دو پهلو موجب تشویش اذهان عمومی میشود باتشکر.

محمد 1398/6/20 -15:57

اونجا اروپاست و همه در برابر قانون برابرند ، اگر کشیشها و قاضی رسیدگی کننده به پرونده ایرانی باشند در مورد تبرئه شدنشون شک نکن

علی رسا 7 3 پاسخ 1398/6/19 -10:04

لطفا عنوان خبر را اصلاح کنید.

ساسان 10 3 پاسخ 1398/6/19 -09:30

تیتر شما سوء تفاهم ایجاد می کند. بهتر بود به جای کلمه روحانی می نوشتید کشیش. اینگونه تیتر زدن این شائبه را ایجاد می کند که مایل به سوء استفاده از این گونه اخبار برای مقاصد خاص سیاسی هستید.

حاجی زاده 6 10 پاسخ 1398/6/19 -08:10

بازم خدا را شکر که اینجا از این حرفا نیست!!!

مریم 1398/6/20 -09:51

آره والا !!!!سعید طوسیها یه توهم بیشتر نیستند

روحانی 11 4 پاسخ 1398/6/19 -07:39

توی ایران بدتر ازخارج است .انها ایران را نابود کردند

حسین 1398/6/21 -01:22

حتما باید ایران مثل عراق و افغانستان ویران یا مثل عربستان خوار و ذلیل بشه تا بعضی از مردم بفهمن چی به چیه؟ ولی به نظرم حتی در این صورت، باز هم نمیفهمن...

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
تشکیل پلیس قضایی از اختلاف سلیقه‌ ضابطان جلوگیری می‌کند / حفاظت اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی درباره یک موضوع واحد، سه نظر متفاوت دارند
عصبانی‌ترین مردم دنیا را داریم/حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها آثار فرهنگی مثبت دارد/ کمتر شاهد نظرات مترقیانه مبتنی بر عنصر زمان و مکان هستیم
آتش "آزادی" بر پیکر "سارا" / بدنی که سوخت، قفلی که باز نشد
احمدی‌نژاد معتاد به دیده شدن است / مايكل جكسون در رده بندی مطالبات مردمی نیست/ عجيب بودن فرد را مشهور می سازد، اما محبوب نه!
در برخی نقاط کشور شاهد 3متر فرونشست هستیم/ پیشروی فرونشست به محدوده‌ فرودگاه امام نگران کننده است
به جای فیلتر فضای مجازی صدا و سیما را آزاد کنید/ می‌توانیم بر اساس قانون اساسی صدا و سیما را از انحصار خارج کنیم / در مقام عمل و توجه به مسائل فرهنگی زیر فرش هستیم/ نمک به زخم اهالی فرهنگ نپاشیم
چه نمره‌ای به دولت می‌دهید؟ / عملکرد دولت روحانی بهتر بود یا احمدی‌نژاد؛ نظر بدهید