کنایه سنگین عطاءالله مهاجرانی به جان بولتون بعد از اخراج از کاخ سفید

مهاجرانی به اخراج جان بولتون از کاخ سفید واکنش نشان داد.

کنایه سنگین عطاءالله مهاجرانی به جان بولتون بعد از اخراج از کاخ سفید

سید عطاالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات در حساب توییتری خود در واکنش به اخراج جان بولتون از کاخ سفید نوشت:

«‌جان بولتون، متوهم بزرگ!سخنران ثابت کارناوال مجاهدین خلق، که قرار بود جشن پیروزی را در سال ١٣٩٦ در تهران با سمخا بگیرند. در سه پرونده اصلی که به او مربوط بود شکست خورد.

ونزوئلا و سرنگونی دولت قانونی

کره شمالی و استراتژی تسلیم کره

تغییر رژیم در ایران

بدیهی است که در روز ١١/٩ برود!»

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • روح اله
    0

    مرتیکه منافق داره در باره دوستاش بحث میکنه..تو که تا دیروز میخواستی باهاش بیای تهران رو فتح کنید حالا ایراداشو میگی..بدبخت جان بولتون از کاخ سفید رفت نه از وطنش اما توی وطن فروش وطنت رو ترک کردی خائن.با کلی کثافتکاری هم رفتی.روزی میاد که شما وطن فروشا رو هم ترامپ اخراجتون میکنه و باید برید نیجیریه سرباز ارتش نیجیریه بشید.

    نظرات شما -
    • و.س.
      0

      خب اگر مانده بود که یا به خاطر نفهمیدن حرفهایش باید دائم از منصبش عزل میشد یا باید همچون سید محمد خاتمی ممنوع التصویر می شد (راستی تا به حال به شباهت تصویر آقای رییسی با آقای خاتمی توجه کرده اید؟!!!) یا اینکه به هر حال باز جای شکرش باقیست همچون خانواده خاوری با پول صد در صد حرام اختلاس شده در حال خوشگذرانی و تفریح نیست و به نفع کشورش هم حرفهایی می زند.

  • ali
    0

    یک سئوال از مسئولین و وزرا و رئیس جمهور ... چرا در کشورهای دیگر وقتی مسئولی تغییر میکند(اخراج , اختلاس , کلاهبرداری , پیری و ... ) دشمن شاد کن نیست ولی در کشور ما اگر بخواهیم یک مقام بسیار ساده رو بدلیل دزدی و اختلاس و بلد نبودن کار و ... تغییر بدهیم , کشورهای دنیا همه شاد میشن

  • جان
    0

    انشاالله یک توافق خوب پیش بیایدتحریمهابرداشته شود.

  • خسروی
    0

    همش بولتون .نتانیاهو.قاشقچی.بن سلمان ووووو....آخه پس کی نوبت شکم من وزن و بچه هام میشه تاکی بگم ترامپ .تحریم.هسته ای.موشک.پهپاد.همه اینادرست آقایان گرسنگی امانمان رابریده اسم بقال وقصاب که میاد.اصلا ولش کن باشه حق با شماست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها