دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌ها است / ابعاد خودسوزی یکی از هواداران فوتبال بررسی می‌شود

سخنگوی دولت به سوالات پیرامون موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها است، پاسخ داد.

دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌ها است / ابعاد خودسوزی یکی از هواداران فوتبال بررسی می‌شود

علی ربیعی سخنگوی دولت با بیان اینکه در حوزه مطالبات اجتماعی زنان اعتقاد به یک گام پیش ده گام به پس نداریم، تصریح کرد: خواست زنان در جایگاه‌های اجتماعی حرف درستی است. مسئولیت زنان در برخی وزارتخانه‌ها به سی درصد رسیده است. 66 درصد اشتغال را زنان تشکیل می‌دهند. موضوع مرحومه سحر و حضور زنان در ورزشگاه‌ یکشنبه پیش در دولت مطرح شد. دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت های لازم مثل معبر، مکان، سرویس‌های جداگانه در همه ورزشگاه‌ها که مسابقات ملی و لیگ برگزار می شود، آماده است و ورزشگاهی نیست که این زیرساخت‌ها را نداشته باشد.

وی افزود: خانم‌ها فعلا می‌توانند در همه بازی های ملی حضور یابند. با رعایت ملاحظات شرایط دارد به سمتی پیش می رود که زنان در مسابقات لیگ حضور یابند. تاکید شد که تصمیم‌گیری ها باید سرعت داشته باشد. توصیه می کنیم که مردان هم باید ملاحظات اخلاقی را رعایت کنند تا برخی نگرانی ها رفع شود. ما برای همه این نگرانی‌ها احترام قائل هستیم.

سخنگوی دولت در مورد خودسوزی دختری که از هواداران فوتبال بود،‌ گفت: گزارش‌هایی تهیه می‌شود و ابعاد موضوع بررسی می شود.

منبع: سخنگوی دولت:

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • انسان
    0

    مشکل زنان بسیار است ،ومردان در سرنوشت زنان تآثیر گذار ، و متاسفانه کسی نیست که بحق و حقوق زنان وارسته اهمیت بدهد وحقوق شهروندی را فقط در کتاب قانون میشود جستجو کرد و لاغیر!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها