کیهانی یا باید مدرک ارائه کند یا سود را به حساب فدراسیون بریزد

فرامرزیان گفت: اگر سود برداشت شده توسط فدراسیون دوومیدانی صرف ورزش شده، رئیس فدراسیون باید مدارک آن را ارائه کند در غیر این صورت موظف است تا پایان سال مالی تمام سود را به حساب فدراسیون واریز کند.

کیهانی یا باید مدرک ارائه کند یا سود را به حساب فدراسیون بریزد

دیوان محاسبات کشور در دو نامه به تاریخ های ۲۷ و ۲۸ مرداد از مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی خواسته به دو مورد پاسخ دهد. واریز وجه از اعتبارات وزارت به حساب مشخص جهت دریافت سود و ابهامات و اشکالات موجود در محاسبه و پرداخت پاداش قهرمانان سال ۱۳۹۶، مواردی هستند که دیوان محاسبات به آنها اشاره کرده است.

ژاله فرامرزیان ضمن تایید این موضوع، گفت: بعد از دریافت نامه دیوان محاسبات در خصوص نحوه پرداخت پاداش به مدال آوران دوومیدانی در سال ۹۶ توسط این فدراسیون و برداشت سود از پول واریز شده از سوی وزارت ورزش به حساب این فدراسیون، رییس فدراسیون دوومیدانی را رسما به وزارتخانه دعوت کردیم تا در این زمینه پاسخگو باشد. حتی شکایتی از چند نفر از قهرمانان این رشته از فدراسیون در خصوص نحوه پرداختی‌های سال ۹۶- ۹۷ داشتیم که از کیهانی درخواست کردیم پس از این که پرداختی‌ها انجام شد رضایت آنها را دریافت کند و رسید پرداختی را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کند.

او در ادامه افزود: کیهانی نیز به ما گفت کل پاداش‌های سال ۹۶ -۹۷ پرداخت شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. البته به او تاکید کردیم پس از این که رضایت ورزشکاران را دریافت کرد رسید نامه را به ما ارسال کند تا متوجه شویم دیگر در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

فرامرزیان اضافه کرد: البته یک تعداد از مدال آوران پاداش خود را دریافت کردند که باید فدراسیون رسید پرداختی را به وزارت ورزش ارسال کند. البته پاداش سال ۹۷ چون به اسم قهرمانان و با امضای معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی درج شده است تصور نمی‌کنم در این زمینه مشکلی وجود داشته باشد.

معاون وزیر پیرامون این پرسش که گفته می‌شود فدراسیون دوومیدانی از پولی که وزارت ورزش و جوانان به حساب فدراسیون واریز کرده، سود دریافت می‌کرده چقدر این مساله صحت دارد، خاطرنشان کرد: سودی که فدراسیون برداشت می‌کرد متعلق به حساب دیگری است نه پاداش مدال آوران. البته به رییس فدراسیون دوومیدانی اعلام کردیم که اگر سود حاصله صرف ورزش شده است، مدارک را ارائه کند وگرنه سود را محاسبه و به حساب فدراسیون واریز کند. البته به او تاکید کردیم که پس از واریز باید پرینت آن را همراه با سایر مستندات به وزارت ورزش و جوانان ارسال کند که انجام این کار تا پایان سال مالی باید صورت بگیرد.

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها