لغو مراسم عزاداری پرشور یزدی‌ها در حرم امام

مراسم عزاداری سومین شب شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حرم امام خمینی (س) که قرار بود با حضور مردم یزد برگزار شود، لغو شد.

لغو مراسم عزاداری پرشور یزدی‌ها در حرم امام

مراسم عزاداری شب سوم شهادت حضرت اباعبدالله حسین (ع) در حرم مطهر امام خمینی (س) که قرار بود امشب با حضور پرشور هیئت‌های عزاداری از یزد برگزار شود، به دلیل مشکلات مربوط به حمل و نقل عزاداران از یزد به تهران ، لغو شد.

منبع: جماران

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    به سوگ نشستن بر خلاف خواست و حکم خداوند است --- خداوند حکیم مطلق یکتا در قرآن کریم بشارت می دهد بندگانی را که در رویا رویی با هر مصیبت دنیایی بردباری را پیشه می کنند و خود را وابسته به خدانوند می دانند و به حکم او تن می دهند: « وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ . الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ . أُولَئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ﴿ آیات ۱۵۵ – ۱۵۷ سوره بقره ﴾. این آیات محکم مفصل قرآنی تاکید می کنند که به سوگ نشستن و تفننهای بشری در اظهار تأثر و بی تابی از مصیبت زدگی مخالفت با خواست و حکم خداوند است. از این آیات ثابت می گردد توصیه به هر رفتاری بر خلاف این آیات محال است خواست پیامبران و سایر اولیای صالح خدا و بزرگان دین و مذهب باشد. با تدبر در این آیات محکم مفصل قرآنی روشن می گردد چه کسان و چه گروه هایی با پیوسته وادار کردن توده های پاک دل مردم به ادامه ی سوگ واری و تفنن در آشکار سازی آن بر خلاف خواست و حکم خداوند با اصرار دامن می زندد و چه سودهایی حرام را از وادار کردن مردم به سرپیچی از خواست و حکم خداوند به جیب می زنند؟؟؟!!! دین داری و مذهب داری اگر با هر بهانه ای بر خلاف خواست و حکم خداوند باشد بی تردید پیروی از خواست شیطان پلید اغوا گر است که مردم را با ترفندهای مختلف و کمک دین فروشان مذهب فروش به ابتکار من در آوردیها و خرافات اثبات ناپذیر در دین و مذهب وا می دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها