صعود میرهاشم حسینی به فینال گرندپری ژاپن

نماینده وزن ۶۸- گیلوگرم تکواندوی ایران با برتری مقابل حریف برزیلی خود راهی دیدار نهایی رقابت‌های گرندپری ژاپن شد.

صعود میرهاشم حسینی به فینال گرندپری ژاپن

در ادامه رقابت‌های تکواندوی گرندپری ژاپن ۲۰۱۹، میرهاشم حسینی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر ادیوال پونتس از برزیل به روی شیاپ‌چانگ رفت و در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۴ به برتری رسید و راهی فینال شد.

حسینی پیش از این در دور نخست با نتیجه ۱۹ بر ۱۲ مقابل روبن ناوا از مکزیک به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف خاویر پرز از اسپانیا رفت و در پایان راند دوم با نتیجه قاطع ۲۲ بر یک به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۰ بر ۲ مقابل سروش احمدی دیگر نماینده ایران در این وزن به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

سروش احمدی نیز در دور نخست برابر کنستانتینوس کامالیدیس، نایب قهرمان ۲۰۱۶ اروپا از یونان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید و راهی دور بعد شد. وی در دومین مبارزه و در یک هشتم نهایی باید به مصاف احمد ابوغش، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از اردن می‌رفت که به علت غیبت حریف، پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید و در این مرحله مقابل میرهاشم حسینی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

این رقابت‌ها G۴ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و هم‌چنین به ترتیب پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها