درخواست محمود صادقی از قوه قضاییه درباره پرونده سحر خدایاری

صادرکنندگان حکم علیه دختر آبی را مواخذه کنید

نماینده مردم تهران در مجلس از دستگاه قضایی خواست تا با عوامل صدور حکم برای سحر خدایاری برخورد کند.

صادرکنندگان حکم علیه دختر آبی را مواخذه کنید

توییت محمود صادقی نماینده اصلاح طلب مجلس در این رابطه را در ادامه بخوانید.

در همین حال مدیر کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: خانواده خدایاری از خانواده‌های مومن، متدین به نظام، امام و شهدا و متدین به مسیر ولایت، رهبری و انقلاب است.

حجت الاسلام مهدی طاهری در مراسم هفتمین روز درگذشت سحر خدایاری، با اشاره به آیه دوم از سوره ی عنکبوت که خداوند کریم می فرماید «آیا مردم پنداشتند که تا گفتند ایمان آوردیم رها می‌شوند و مورد آزمایش قرار نمی‏‌گیرند»، افزود: باید دانست هر چقدر ایمان افراد قوی‌تر باشد و متدین‌تر باشند، به آزمون و آزمایش‌های الهی سخت‌تر مورد محک و آزمایش قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام طاهری اظهار کرد: هدف از آزمایش‌های الهی سنجش سطح اخلاص و ایمان افراد است و امام موسی‌ کاظم علیه الصّلوة و السّلام یک تعبیر و تمثیل بسیار عالی در این زمینه دارند. حضرت می‌فرمایند: «مَثَلُ الْمُؤْمِنِ مَثَلُ کِفَّتَیِ الْمِیزَان ‏» مثل مؤمن، مثل دو کفه ترازو است، « کُلَّمَا زِیدَ فِی‏ إِیمَانِهِ‏ زِیدَ فِی بَلَائِه» هر موقع ایمانش زیادتر شد، بلایش هم زیادتر می‌شود. ترازوهای قدیم را دیدید، وقتی یک کفه بالاتر می‌رود، برای این که شاهینش مساوی باشد، باید همان قدر وزنه در کفه دیگر بگذارید.

وی ادامه داد: خداوند در مسیر کمال انسان دو مسیر قرار داده، یکی عبادت است اما بر اساس آیات قرآن کریم یکی دیگر از مسیر های رسیدن به کمال، مصیبت‌ها و گرفتاری‌هایی است که در حیات انسان به وجود می‌آید و بر اساس آیات قرآن کریم ما دو سنخ مصیبت داریم، یکی مصیبت‌هایی که برای انسان توبیخ به حساب می‌آید و نمونه آن گرفتاری است که برای حضرت یونس به وجود آمد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دومین نوع مصیبت ها، مصیبت‌هایی از جنس کمال است و نمونه آن مصیبتی بود که برای حضرت ابراهیم و حضرت نوح به وجود آمد و با توجه به ایام ماه محرم که در آن قرار داریم، مصیبت‌هایی که حضرت سیدالشهدا متحمل شدند، مصیبت‌هایی از جنس توبیخ نبود بلکه مصیبت‌هایی از جنس کمال بود.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: نتیجه‌ای که از این بحث با طرح آیات قرآنی و روایت امام کاظم علیه السلام و مثال‌های قرآنی و روایی می‌گیریم این است که خداوند کریم گاهی در مسیر زندگی مومنین، مصیبت‌هایی برای بالا بردن کمال قرار می‌دهد و به پاس تحمل آن مصیبت، میزان ایمان مومن مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: گاهی عده ای تلاش می‌کنند در مسیر امتحان‌های سخت الهی پشت انسان‌های مومن و متعهد را که در مسیر رضای خدا قدم بر می‌دارند را به زمین بزند و منتظرند از زبان او کلامی بشنوند تا مسیر ایمان و صبراو را به انحراف بکشند و این صحنه صحنه‌ای است که به انحاء مختلف برای همه ی ما ممکن است پیش بیاید .

حجت الاسلام طاهری افزود: از سال 72 تا کنون خانواده خدایاری و شخص آقای خدایاری را می‌شناسم و جز ایمان، خلوص، صفا، روحیه ی سلحشوری، انقلابی گری، جانبازی، گذشت وایثار در مسیر انقلاب و مکتب شهدا از ایشان چیزدیگری ندیده‌ام.

وی ادامه داد: بر خلاف آنچه معاندین و دشمنان در فضاهای مجازی منعکس می‌کنند این خانواده از خانواده‌های مومن، متدین به نظام، امام و به شهدا و متدین به مسیر ولایت و رهبری و انقلاب است، چرا عده‌ای از خدا بی خبر چنین چیز هایی را می گویند؟ و جالب این است که بعضی‌هایی چنین می‌گویند که کوچکترین آشنایی با این خانواده نداشته و ندارند.

وی بیان کرد: همه آنچه دشمنان داخلی و خارجی به زبان می‌آورند و به دروغ منتشر می‌کنند از محضر این خانواده پاک، مومن و انقلابی و مردم سلحشور این منطقه به دور است و این حرف‌ها هیچ سنخیتی با هویت مردم و فرزندان این منطقه ندارد و به شخصه در این مکان مقدس و در مقابل امام و شهدا شهادت می‌دهم آنچه که در مورد این خانواده گفته می شود دروغ محض است.

حجت الاسلام طاهری گفت: عده ای دنبال سوء استفاده از هر موضوعی هستند و سفره نان آنها بر مصیبت‌های مردم پهن است و باید اندکی به خود بیایند و شعور پیدا کنند، این خانواده، خانواده انقلاب است و اگر چه دختر ما را و سحر ما را شما مفتون کردید، اما بدانید این خانواده، خانواده ای بصیر است و این منطقه سرزمین مردمانی با بصیرت و ولایت مدار است و اینجا عرصه سیمرغ است جولانگاه برخی مگسان اندک نیست و باید همه این را بدانند و بنویسند.

وی تصریح کرد: ما به نیابت از مردم این منطقه و این خانواده متدین و انقلابی اجازه نخواهیم داد از بستر مصیبت‌های ما برای شما آب و نانی مهیا شود و اجازه نخواهیم داد مسیری که بر آن باور و اعتقاد داریم را منحرف کنید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: گذشت زمانی که از ماجراها و فتنه‌هایی که اتفاق افتاد از ماجراهای ترانه موسوی و ندا آقاسلطان و دیگران استفاده کردید و این این دختر خانم ما را اگر هم مفتون کرده باشید، سنخ و جنس او و غیرت و مردانگی این مرز و بوم از آن جنسی نیست که شما بر بستر مصیبت هاشان بخواهید دانه ای بکارید و خوشه ای درو کنید.

وی در پایان گفت: ما مصیبت زده ایم اما با صراحت می گوییم اجازه نخواهیم داد از مصیبت ما شما خوشه‌ای برای نفهمی هایتان بچینید و ما در مقابل امام، نظام و شهدایمان متعهد بوده و هستیم .

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمد
    0

    مسئولان قوه قضایی میگند حکمی صادرنشده. اینها دنبال چی میگردند؟

    نظرات شما -
    • یه خانم
      0

      حکم صادر شده فقط خواستند حالا که مرده یه جوری ماست مالیش کنن

  • مهدی
    0

    این آقا فقط دنبال حاشیه هست هیچ بفکر مردم نیست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این نماینده و هم حزبیهایش در حال ماهی گیری از آب گل آلود هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها