سرنوشت تلخ برانکو در الاهلی/ پرتاب بطری و اخراج از تیم عربستانی!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان سرنوشت تلخی در این تیم داشت و بعد از باخت به تیم الوحده در هفته سوم لیگ عربستان از سمتش برکنار شد.

سرنوشت تلخ برانکو در الاهلی/ پرتاب بطری و اخراج از تیم عربستانی!

به گزارش خبر فوری ، تیم فوتبال الاهلی عربستان شب گذشته در هفته سوم لیگ عربستان برابر تیم الوحده قرار گرفت و با نتیجه یک به ۲ شکست خورد.

در جریان این مسابقه و زمانی که الاهلی از حریفش عقب بود، تماشاگران این تیم به سمت برانکو بطری و اشیای زیادی پرتاب کردند تا عصبانیت خود را از عملکرد این مربی کُروات نشان بدهند.

این باخت کافی بود تا مدیران تیم الاهلی دست به کار شوند و بالاخره تصمیم خود را برای برکناری برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیمشان عملی کنند.

منصور بن مشعل مدیر باشگاه الاهلی بعد از این مسابقه اعلام کرد که برانکو از سمتش برکنار شده است. به این ترتیب عمر کاری برانکو در تیم عربستانی به هفته چهارم هم نرسید.

سرنوشت تلخ برانکو در الاهلی/ پرتاب بطری و اخراج از تیم عربستانی!

این مربی ابتدا در لیگ قهرمانان آسیا یک باخت و یک برد مقابل الهلال به دست آورد ولی نتوانست راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. برانکو سپس کارش را در لیگ عربستان با نتیجه تساوی آغاز کرد و در هفته دوم پیروز شد. در واقع وی با یک برد، یک باخت و یک تساوی در لیگ عربستان از سمتش برکنار شده است!

برانکو در مدت حضورش در الاهلی مشکلاتی را با عمر السوما مهاجم محبوب الاهلی داشت و شاید این موضوع هم در شکراب شدن ارتباط وی با هواداران بی تاثیر نبوده باشد.

در حال حاضر سباستین گروس مربی سوییسی که سابقه کار در تیم الاهلی را دارد، گزینه نخست جانشینی برانکو ایوانکوویچ است.

منبع: مهر.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ر
    0

    خلایق هرچه لایق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها