تصمیم سهراب بختیاری زاده برای بانوان

سهراب بختیاری زاده می گوید که نوع بازی تیم ملی ایران می تواند همانند یک شمشیر دولبه باشد.

تصمیم سهراب بختیاری زاده برای بانوان

سهراب بختیاری زاده مربی سابق تیم امید ایران در مورد شکست 4 بر 1 تیم امید برابر امیدهای ازبکستان و شرایط کلی این تیم گفت: خب در فوتبال یک بخش نتیجه گیری است و بخش دیگر این است که مربی در یک بازی تدارکاتی نقاط ضعف تیمش را پیدا می کند. قضاوت نکنیم؛ فشار نیاوریم به تیم امید. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم تا تیم به خوبی آماده شود برای بازی های آسیایی. به هر حال من فکر می کنم برای موفقیت تیم امید، باید همان نگاه تیم بزرگسالان به آنها وجود داشته باشد.


او ادامه داد: ببینید شما وقتی نیاز به بازی تدارکاتی احساس می کنید، برای این بازی ها برنامه ریزی می کنید و اهدافی را به عنوان کادر فنی دنبال می کنید تا ایده و تفکراتی که دارید را پیاده کنید. اینکه ضعف ها را بشناسید و اگر در کنار بازی های تدارکاتی، بازیکنان را عادت بدهید که در بازی های دوستانه برنده شوند که خیلی خوب است. ولی اگر باز این اتفاق نیفتاد، هجمه برای کادر فنی درست نکنیم. بازی های دوستانه برای سرمربی و کادر فنی مهم است این مهم بودن اگر همراه با نتیجه گیری شود، می تواند از نظر روحی هم به تیم کمک کند. اگر همراه با شکست شد، هجمه درست نکنیم که باید جوابگو باشند. باید اجازه بدهیم تا کادر فنی تیمش را بهتر بشناسد و آماده بشود برای مسابقات اصلی.


از سهراب بختیاری‌زاده در این مورد پرسیدیم که آیا تیم امید شانسی برای رسیدن به المپیک خواهد داشت یا خیر. او پاسخ داد: من یک سال در تیم امید بودم. بازیکنان مستعدی در تیم هستند که دوست دارند کارهای بزرگی کنند. بچه ها فوق العاده هستند و امیدوارم این تیم بیشتر دیده شود و در نهایت به المپیک هم راه پیدا کند.

از بختیازی زاده در رابطه با نمایش تیم ملی با ویلموتس هم پرسیدیم. او در این رابطه بیان کرد: ویلموتس به هر حال نشان داده که در بازی های دوستانه دوست دارد تیمش رو به جلو بازی کند و مالک توپ باشد. بازی با هنگ کنگ بازی ساده ای نبود و اگر این تیم را دست کم می گرفتیم به مشکل می خوردیم. با این حال در کل به نظرم تیم خوب بازی کرد. خوب پاس می دادند و خوب حرکت می کردند.


او ادامه داد: بازی که تیم ملی از خودش نشان می دهد، یعنی حمله با نفرات زیاد، دو لبه دارد. اول اینکه ما به عنوان هوادار لذت می بریم ولی کار برای خط دفاعی سخت می شود و باید کم اشتباه باشند. در واقع با این روش باید اشتباهات دفاع های میانی ایران صفر باشد. چون کمی دور از دروازه خودشان بازی می کنند. با این شیوه باید منتظر ضدحملات تیم هایی مثل بحرین و عراق باشیم.


سهراب بختیاری زاده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود گفته تا زمانی که خانم ها به ورزشگاه ها نروند، به استادیوم نمی رود. او در این رابطه توضیح داد:خیلی وقت بود که می خواستم این تصمیم را بگیرم تا خانم ها بیشتر دیده شوند. باید در فوتبال یا هر ورزش دیگری خانم ها حضور داشته باشند. وقتی برای انتخابات ریاست جمهوری این امکان را فراهم می کنیم که آقایان و خانم ها به صورت همزمان در یک سالن ورزشی حضور داشته باشند و چیز بدی هم نیست ، پس چرا همین گروه آقایان و خانم ها نتوانند بیایند به ورزشگاه و در کنار هم یک بازی را تماشا کنند. چه فرقی می کند؟ باید به نظرم این امکان فراهم شود. ای کاش زودتر این اتفاق رخ می داد. ولی تا آن زمان من هم به حرمت آنها تا زمانی که بتوانند مثل بقیه بیایند به استادیوم بیایند، به ورزشگاه نمی روم و هر وقت که شرایط مهیا شد، خیلی هم خوشحال می شوم که دوباره در استادیوم دیده شوم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها