نماینده اصفهان در مجلس:

کلید مبارزه با اعتیاد، رفع بیکاری است

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین دلیل رو آوردن زنان و مردان جوان به اعتیاد بیکاری است و اگر می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد ریشه‌کن شود، مشکلات اقتصادی باید رفع شود.

کلید مبارزه با اعتیاد، رفع بیکاری است

حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه «نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد مبتنی بر تداوم درمان در کشور» در اصفهان در اظهار داشت: امیدوارم این مرکز به صورت نمونه و الگویی برای تمام کشور و سایر شهرستان‌های استان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه هر چه در زمینه درمان اعتیاد کار انجام دهیم کم است، افزود: اگر در این زمینه خلایی در قانون وجود دارد آمادگی رفع آن در مجلس را داریم.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مبارزه با اعتیاد و سایر ابعاد آن از نظر اجتماعی، سیاسی و امنیتی آن کار سخت‌تری است و برخی عنوان می‌کنند که چرا جمهوری اسلامی باید هزینه مبارزه با اعتیاد را بدهد.

وی گفت: به هر حال کشور ما در همسایگی بزرگ‌ترین مرکز تولید مواد مخدر در دنیا قرار دارد و آن‌طور که شنیده‌ام 90 درصد مواد مخدر جهان در افغانستان تولید می‌شود و کشور ما در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار گرفته است. در دولت‌های مختلف این بحث بارها مطرح شده که روش خود را تغییر دهیم و حتی حق ترانزیت تعیین کنیم تا مواد مخدر نشتی در داخل کشور نداشته باشد، اما به دلیل اعتقادات دینی خود هیچ وقت زیر بار این پیشنهادها نرفته‌ایم، چون مسلمان هستیم و اعتقاد داریم اگر هر انسانی ولو مسلمان نباشد از مسلمانان کمک خواست باید به او کمک کنیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها