آتش‌سوزی در کارخانه تولید تجهیزات آشپزخانه

با تلاش همه‌جانبه نیروهای آتش‌نشانی شیراز آتش‌سوزی کارخانه بزرگ تجهیزات آشپزخانه در حوالی پلیس راه شیراز - فسا مهار و خاموش شد.

آتش‌سوزی در کارخانه تولید تجهیزات آشپزخانه

در پی اطلاع‌رسانی کارگران یک کارخانه بزرگ تولید تجهیزات آشپزخانه مبنی بر آتش‌سوزی گسترده و احتمال سرایت آن به دیگر قسمت‌های کارخانه بویژه انبار کارتن، ستاد فرماندهی آتشنشانی شیراز بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 13، 17و 18 به همراه تانکرهای آب‌رسان و دستگاه تنفسی را به محل وقوع آتش‌سوزی در بلوار خلیج فارس بعد از پلیس راه شیراز فسا اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز عنوان کرد: محل حادثه سوله‌ای بزرگ با کاربری تولید تجهیزات آشپزخانه بود که به علت نامعلوم دچار آتش‌سوزی شده و شعله‌های حریق به سرعت در حال گسترش بود.
محمد هادی قانع افزود: شعله‌های آتش به قدری بود که دود ناشی از آن از کیلومترها دورتر دیده می‌شد و شعله‌های سرکش آتش با توجه به وجود موادقابل اشتعال فراوان در این مکان، هر لحظه در حال گسترش و سرایت به اطراف بود.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود انباری بزرگ کارتن در کارخانه و احتمال سرایت شعله‌های آتش به این انبار و وقوع حادثه‌ای خطرناک، آتش‌نشانان بلافاصله پس از قطع برق کارخانه و کشیدن لوله‌های آبدهی از چند جهت، خود را به داخل کارخانه رسانده و عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان سرانجام با تلاش همه جانبه خود در یک عملیات نفسگیر، موفق شدند شعله‌های سرکش آتش را مهار و خاموش کنند. خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و از بروز خسارت مالی زیاد نیز جلوگیری به عمل آمد. با خاموش شدن کامل این آتش‌سوزی و نیز لکه‌گیری آن، نیروهای آتش‌نشانی به عملیات خود پایان دادند.

منبع: فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها