هوملس: خدا راشکر توپ مسی گل نشد

متس هوملس خوشحال است که موقعیت دقیقه پایانی مسی تبدیل به گل نشد تا نتیجه ای غیرمنصفانه در بازی بارسا و دورتموند به ثبت نرسد.

هوملس: خدا راشکر توپ مسی گل نشد

بارسلونا شب گذشته در زمین دورتموند با خوش شانسی از شکست فرار کرد. در واقع اگر تراشتگن درون دروازه این تیم نبود، دورتموند می توانست به راحتی پیروز بازی لقب بگیرد. او پنالتی رویس را مهار کرد و واکنش های خوب دیگری هم در طول بازی داشت و به تنهایی یک امتیاز برای تیمش گرفت. بارسا هم یکی دو موقعیت خوب داشت؛ به خصوص شانس دقیقه 93 مسی که نزدیک بود دورتموند را نقره داغ کند.

متس هوملس مدافع دورتموند که از این تساوی ناراضی است در پایان بازی گفت:« از عملکرد خود راضی هستیم اما از تساوی نه. معتقدم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. فشار زیادی روی حریف آوردیم و بازیکنان آنها را وادار به اشتباه کردیم.

فرصت‌های خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. دو امتیاز ارزشمند را از دست دادیم و این خوب نیست. مسی در دقایق پایانی موقعیت خوبی داشت که اگر توپ او تبدیل به گل می‌شد بدبخت می‌شدیم. خوشبختانه او نتوانست از این موقعیت بهره بگیرد و دروازه ما را باز کند.»

هوملس در مورد مهار پنالتی رویس توسط تراشتگن گفت:« درخشش تراشتگن تنها به این بازی خلاصه نمی‌شود. او بارها چنین واکنش‌هایی از خود نشان داده است.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها