اهتزاز پرچم «لبیک یا حسین» بر فراز بلندترین قله ایران به دست جوان خرمشهری

پرچم «لبیک یا حسین» به دست جوان خرمشهری بر فراز بلندترین قله ایران و بلندترین قله آتشفشانی آسیا در ارتفاع 5371 متری به اهتزاز درآمد.

اهتزاز پرچم «لبیک یا حسین» بر فراز بلندترین قله ایران به دست جوان خرمشهری

جوان ورزشکار خرمشهری به مناسب ایام عزای سالار شهیدان، پرچم مزین به شعار «لبیک یا حسین» را در بالاترین نقطه ایران به اهتزاز درآورد.

«سعید فکاری» در رابطه با این اقدام خود، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: بنده به نمایندگی مردم شریف خوزستان به ویژه اهالی خرمشهر و در آستانه اربعین حسینی پرچم لبیک یا حسین را در قله دماوند بزرگترین قله ایران و بلندترین قله آتشفشانی آسیا در ارتفاع 5371 متری به اهتزاز درآوردم.

وی عنوان کرد: هدف بنده از این اقدام در این ایام، ترویج عشق و ایثار حسینی و ارسال پیام صلح و دوستی به تمام مردم جهان است.

این جوان خرمشهری در رابطه با اقدامات سابق خود، گفت: من چهار بار متوالی از جبهه غربی، شمال شرقی، جنوبی و شمالی صعود کردم. صعود بنده به دماوند مزین به ذکر و یاد شهدای مدافع حرم شهید عسکری‌فرد و شهید منیعات بود.

فکاری افزود: صعودهای بعدی به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته دفاع مقدس بود، سه ماه پیش نیز به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) قله 5137 متری آرارات در کشور ترکیه رو فتح و صعود کردم.

منبع: فارس

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها