مقيمي به ايساكو براي بازنگري در فعاليت‌هاي تامين و توزيع قطعات يدكي ماموريت داد:

ارائه برنامه‌هاي خلاقانه در خدمات پس از فروش براي جلب رضايت مشتريان

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در راستاي ارتقاي سطح كيفي خدمات پس از فروش و جلب حداكثري رضايت مشتريان به ايساكو ماموريت داد تا تمامي فرآيندهاي كاري در اين حوزه مورد بازنگري دقيق قرار گيرد.

ارائه برنامه‌هاي خلاقانه در خدمات پس از فروش براي جلب رضايت مشتريان

فرشاد مقيمي مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو درابلاغيه به شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو، تاكيد كرده است، بازنگري درتمامي فعاليت هاي حوزه خدمات پس از فروش شامل اصلاح رويه ها، آئين نامه ها و استاندارد هاي اجرايي مرتبط با شبكه نمايندگي ها به گونه اي باعث سهولت درتصميم گيري، تسريع درانجام امور اين حوزه و كاهش هزينه سربار نمايندگي‌ها شود .

دراين ابلاغيه آمده است، بازنگري در فعاليت هاي تامين و توزيع قطعات يدكي به ويژه در حوزه خدمات پس از فروش و تهيه برنامه هاي كوتاه مدت، و بلند مدت به منظور قطعات يدكي مورد نياز مشتريان همواره در شبكه نمايندگي هاي مجاز دردسترس باشد.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از ديگر موارد ابلاغيه به شركت ايساكو را ‌ارائه برنامه هاي نوين و خلاقانه در جهت بهبود در فضاي كسب و كار اين شركت و شبكه خدمات پس از فروش با درنظر داشتن خرد مالي و حذف موازي كاري و امور غير ضروري و راهكارهاي بهبود مديريت برهزينه خدمات پس از فروش و كاهش هزينه هاي جاري شبكه نمايندگي ها دانست.

مقيمي از شركت ايساكو خواست، از نظرات خبرگان و مشاركت تشكل هاي تخصصي در راستاي اجرايي شدن هرچه بهتر برنامه ها و سياست هاي اعلامي بهره گيرد.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با توجه به اهميت ذي‌نفعان اين خودرو ساز و جلب رضايت آنان از حوزه خدمات پس از فروش اين ابلاغيه را در روز جمعه هفته گذشته به ايساكو صادر كرد.

منبع: ايكوپرس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها