برای دوستی بین‌المللی، باید بیگانگان از منطقه بروند/ روحانی چهره صلح‌طلب ایران را در سازمان ملل به نمایش بگذارد

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: یکی از ضرورت‌های دوستی بین‌المللی این است که نیروهای بیگانه از منطقه بیرون بروند.

برای دوستی بین‌المللی، باید بیگانگان از منطقه بروند/ روحانی چهره صلح‌طلب ایران را در سازمان ملل به نمایش بگذارد

مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل درباره مواضعی که او باید بگیرد، اظهار کرد: طبیعی است که رئیس جمهور از این تریبون استفاده کند تا پیام ایران به جهان را که همان پیام صلح و امید است ابلاغ کند.

فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: نکته مهم این است که از ایران چهره‌ای صلح طلب، احترام گذارنده به معاهدات و فعال بودن در معادلات جهانی به نمایش گذاشته شود.

او خاطرنشان کرد: تجمع سیاسی سالانه جهان که از هفته گذشته در نیویورک با حضور رؤسای جمهور جهان برای حضور در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل آغاز شده، فرصت خوبی است تا رئیس جمهور بتواند با سخنرانی خود در صحن مجمع عمومی به جهانیان اعلام کند ایران خواهان اتحاد و هماهنگی با کشورهای دنیا برای توسعه پایدار منطقه است و این هدف از طریق صلح، احترام گذاشتن به معاهدات بین‌المللی، امنیت کشتیرانی، نفت، انرژی و همچنین دوستی بین‌المللی ایجاد می‌شود.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: یکی از ضرورت‌های دوستی بین‌المللی این است که نیروهای بیگانه که با منطقه آشنا نیستند و نان آنها در تشنج و تنش منطقه است، از آبراه‌های منطقه‌ای بیرون روند و اجازه دهند مشکلات منطقه توسط کشورهای منطقه به شکل مسالمت‌آمیز حل شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها