کشته شدن 5 نفر بر اثر خروج قطار از ریل/ افزایش مصدومان حادثه به 35 تن / اسامی تعدادی از مصدومان

مدیرکل بحران استان سیستان و بلوچستان از افزایش مصدومان حادثه به 35 تن و کشته شدن 5 نفر بر اثر خروج قطار از ریل در شهر زاهدان خبر داد.

کشته شدن 5 نفر بر اثر خروج قطار از ریل/ افزایش مصدومان حادثه به 35 تن / اسامی تعدادی از مصدومان

به گزارش خبر فوری ، عبدالرحمن شهنوازی مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان با اعلام افزایش مصدومان حادثه خروج قطار از ریل گفت: متاسفانه تعداد مصدومان این حادثه به ۳۵ تن افزایش یافت.

وی ادامه داد: ۳ نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

*دبیرکل بحران استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۱ دستگاه آمبولانس از سازمان اورژانس و نیروهای هلال احمر به همراه ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

*رییس سازمان اورژانس کشور هم در خبری تکمیلی گفت: "ساعت 16:20 دقیقه امروز حادثه خروج قطار زاهدان-تهران رخ داد. بلافاصله 3 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 10 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. این حادثه تا کنون 35 مصدوم و 4 کشته داشته و احتمال افزاش موارد فوتی وجود دارد. مصدومان در حال انتقال به مراکز درمانی زاهدان هستند و 80 تخت بیمارستانی در زاهدان به منظور ارائه خدمات به مصدومان این حادثه در نظر گرفته شده است."

*همچنین دقایقی قبل مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان: بر اثر خارج شدن قطار «زاهدان - تهران» از ریل در منطقه «شورو»، ۵ نفر کشته و ۳۵ نفر زخمی شدند.

اسامی تعدادی از مصدومان حادثه قطار زاهدان - تهران

هادی زید آبادی ۶ ساله

سلما اسماعیلی ۲۸ ساله

امیر حسین زید آبادی ۶ ساله

کودک ۵ ماهه (بد حال - gcs:۵)

خانم : ۲۸ ساله ( بدحال - اینتوبه)

برهان الدین علی زهی ۲۸ سال

احمد علی رحمت زهی ۶۰ سال

محمد امی رحمت زهی ۱۸ سال

معصومه عظیمی ۳۵ سال

*یکی از مصدومین حادثه قطار، کودکی است که تاکنون هویت او مشخص نشده است. این کودک در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان بستری است.

*معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از سرنوشت یک نفر از مسافران قطار زاهدان به تهران اطلاعاتی در دسترس نیست. در این حادثه ۵ سالن قطار از ریل خارج شدند که ۳ سالن به طور کامل واژگون شده است.
بیجار با اشاره به اینکه این قطار نزدیک به ۲۵۰ مسافر و خدمه داشته است، افزود : ۱۰ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه اتوبوس-آمبولانس برای انتقال مسافران به محل حادثه اعزام شده است.
معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان از عموم مردم درخواست کرد از تجمع در مقابل بیمارستان ها خودداری کرده و در محل حادثه نیز ازدحام نکنند.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی
    0

    خداوندا خودت رحمت کن

  • یوسف اربابی
    0

    چرا به استان سیستان و بلوچستان میگید سیستان توهین به مردم بلوچستان هستش

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      شما هم وقت گیر آوردی داداش بیخیال حالا هرچی بگن مشکل شما فقط اسمه از خداوند سبحان برایتان آرزوی شفا میخواهم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها