هزینه انجام شده ما برای سقوط نکردن است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: واقعیت این است که هزینه‌ای که ما در این فصل کرده‌ایم صرفاً برای سقوط نکردن به لیگ دسته اول است.

هزینه انجام شده ما برای سقوط نکردن است

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان چهارشنبه‌شب پس از تساوی تیمش در برابر شهر خودروی مشهد در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: یک بازی بی‌روح را دیدم ولی مالکیت توپ بیشتر در اختیار تیم حریف بود. به تیم شهر خودرو تبریک می‌گویم چرا که هیچ تیمی به اندازه آنها به ما فشار وارد نکند به همین دلیل بابت این تیم به گل محمدی تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به اینکه بازی در وزرشگاه بدون تماشاگر خوشایند نیست، بیان کرد: امیدوارم این آخرین بازی باشد که در وزرشگاه خالی از تماشاگر و بدون حضور هوادارانمان بازی کنیم. امروز بازیکنان ما روحیه نداشتند و از سویی خستگی هم به آنها فشار آورده بود چرا که ما از اصفهان به مسجدسلیمان را به علت نبود پرواز به صورت زمینی آمدیم.

تارتار در خصوص کسب پنج تساوی در پنج هفته نخست لیگ برتر نیز گفت: ما به تیم‌هایی تا به امروز مواجه شده‌ایم که فکر نمی‌کردم بتوانیم از آنها پنج امتیاز کسب کنیم. برای نمونه شاید آسان‌ترین بازی با صنعت نفت آبادان به نظر برسد ولی آنها امروز گل گهر را در خانه‌اش بردند و در کل تیم با کیفیتی هستند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: هدف اصلی ما این است که در این فصل نگران سقوط نباشیم برای همین باید امتیازات لارم را در نیم‌فصل اول جمع‌آوری کنیم. واقعیت این است که هزینه‌ای که ما در این فصل کرده‌ایم صرفاً برای سقوط مکردن به لیگ دسته اول است ولی تا به اینجای خوب کار کرده‌ایم و از تیم خود راضی هستم.

به گزارش ، از سری رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پدیده شهر خودرو به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها