نیویورک تایمز: با قتل محافظ شاه، ریاض منابع اطلاعاتی منطقه‌ای را به کمک طلبید

نیویورک تایمز به نقل از منابع گزارش داد، حول و حوش زمان قتل محافظ شخصی ملک سلمان مقام‌های سعودی در تماس با منابع اطلاعاتی منطقه‌ای خواستار گردآوری و تحلیل اطلاعات درباره شماری از شهروندان سعودی شده بودند.

نیویورک تایمز: با قتل محافظ شاه، ریاض منابع اطلاعاتی منطقه‌ای را به کمک طلبید

براساس گزارش روز یکشنبه خبرگزاری دولتی عربستان، «عبدالعزیز الفغم» محافظ شخصی دو تن از پادشاهان سعودی پس از نزاع با یکی از دوستانش به ضرب گلوله کشته شد اما جزئیاتی از چرایی کشته شدن این فرد منتشر نشده است. او محافظ عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه پیشین و سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه کنونی عربستان بوده است.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت، هنوز انگیزه این تیراندازی مرگبار مشخص نشده است اما یک منبع مطلع می‌گوید، حول و حوش زمان وقوع این قتل در شنبه شب، مقام‌های سعودی با منابع اطلاعاتی منطقه‌ای تماس گرفتند تا خواستار کمک فوری برای گردآوری و تحلیل اطلاعات درباره شماری از شهروندان سعودی شوند.

به گفته این منبع مطلع که خواست نامش فاش نشود، دستور پیگیری‌ها از سوی ملک سلمان و محمد بن سلمان پسر و ولیعهد قدرتمندش صادر شده بود.

مشخص نیست که سعودی‌ها به دنبال اطلاعات درباره چه کسانی بودند و آیا آن تلاش به قتل محافظ شخصی ملک سلمان ارتباطی داشته است یا خیر.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • لبیک
    0

    سلام انشالله صدای نابودی ال یهود وعربستان با صدای رسا به گوش میرسد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها