عمیدی: برای بازگشت به تکواندو با عسکری صحبت کردم

قهرمان سابق تیم ملی تکواندو گفت: خبرهای خوبی در راه است و تا سه ماه و نیم دیگر به اردوی تیم ملی تکواندو بازخواهم گشت.

عمیدی: برای بازگشت به تکواندو با عسکری صحبت کردم

در جریان مسابقات بین‌المللی تکواندوی فجیره از امید عمیدی قهرمان سابق تیم ملی تکواندو آزمایش دوپینگ گرفته شدو متاسفانه خردادماه 95 اعلام شد در نمونه‌ای که از او گرفته شده، متازون وجود دارد. هر چند این دارو نیروزا تلقی نمی‌شود، اما استفاده از آن ممنوع است. باتوجه به اینکه ضرورت استفاده از این دارو توسط عمیدی پیش‌تر به فدراسیون جهانی اعلام نشده بود و به همین دلیل فدراسیون جهانی در سخت گیرانه ترین حالت برای او تصمیم گرفت و قهرمان سابق تیم ملی ایران را به مدت 4 سال محروم کرد. حالا این روزها عمیدی با تمرینات خوبی که دارد به اردوی تیم ملی نزدیک تر شده و قطعا تا پیش از آغاز فصل زمستان او با لباس تیم ملی در میادین بین المللی حضور خواهد داشت.

امید عمیدی در پاسخ به این سوال که تمرینات شما در حال حاضر چطور است، گفت: با هماهنگی مسئولان فدراسیون در آکادمی ملی المپیک حضور دارم و تقریبا 3ماه است که تمریناتم را به صورت جدی آغاز کرده‌ام. شرایط تمرین خیلی خوب است و به شدت تمرین می‌کنم.

وی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که گویا دوران محرومیت شما رو به پایان است، با این حساب شما از چه زمانی شما را با لباس تیم ملی خواهیم دید، گفت: انشالله سه ماه و نیم دیگر دوران محرومیت من به پایان خواهد رسید . این روزها پرقدرت تمرین می‌کنم تا دوباره به تکواندو بازگردم.

قهرمان سابق تیم ملی تکواندودر ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: خبرهای خوبی این روزها در پیش است و دوران سخت به پایان رسیده و انشالله همه چیز به خوبی تمام شود و بتوانم مدال آوری کنم.

عمیدی در پاسخ به این سوال که آیا برای بازشگت به اردوی تیم ملی با کادرفنی صحبت کرده‌اید یا خیر، اظهار داشت: امروز با فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو صحبت‌کرده‌ام. او به من اعلام کرد تا یک مکاه دیگر می‌توانم وارد اردوی تیم ملی شوم و تمریناتم را کنار ملی پوشان پیگیری کنم. امیدوارم که بتوانم بازهم برای تیم ملی ایران مدال آوری کنم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها