آقایی: کمیته انضباطی خودش را برای یک بازی زیر سوال نمی‌برد

مدافع تیم سپاهان گفت: من یک اشتباه قبل از بازی با پرسپولیس کردم و محروم شدم. کمیته انضباطی هم به خاطر یک بازی نمی‌آید خودش را زیر سوال ببرد.

آقایی: کمیته انضباطی خودش را برای یک بازی زیر سوال نمی‌برد

سعید آقایی درمورد بازی سپاهان مقابل خیبر خرم‌آباد در جام حذفی گفت: بازی خوبی بود خدا را شکر توانستیم برنده بازی باشیم، تمام بازیکنان تیم خوب بازی کردند و یک نتیجه خوب گرفتیم. امیدواریم بتوانیم همین روند را در بازی‌های آینده هم ادامه دهیم.

آقایی درمورد اینکه سپاهان هم در لیگ و هم در جام حذفی کارش را بر خلاف رقیبانش با قدرت شروع کرده گفت: ما به بقیه تیم‌ها کاری نداریم، هدف ما قهرمانی در هر جامی است که بازی می‌کنیم. به امید خدا بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم همینطور محکم شروع می‌کنیم تا بتوانیم در هر سه جام موفق باشیم.

مدافع سپاهان درمورد اینکه آیا فکر می‌کرد بتواند مقابل خیبر خرم‌آباد بازی کند گفت: من در جلسه‌ای که به کمیته انضباطی رفتم توضیحات لازم را دادم و آنها هم براساس توضیحات تصمیم‌شان را گرفتند و رای را ابلاغ کردند. من هم خودم را در روز بازی به خرم‌آباد رساندم تا بتوانم به تیم کمک کنم. در بازی هم خدا را شکر توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. مهم این است که تیم ببرد. ما توانستیم خوب بازی کنیم و یک برد ارزشمند بدست بیاوریم.

وی درمورد اینکه برخی مدعی هستند که چون شایان مصلح دچار مشکل شده بود سعید آقایی را بخشیدند گفت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم اما اصلا اینطور نیست. کمیته انضباطی به صورت دقیق این مسائل را بررسی می‌کند و همه اینها حرف و حدیث است که بعضی‌ها مطرح می‌کنند. من یک اشتباه قبل از بازی با پرسپولیس کردم و محروم شدم. کمیته انضباطی هم به خاطر یک بازی نمی‌آید خودش را زیر سوال ببرد. حرف خاصی در این مورد ندارم تصمیم گرفتم از این به بعد کار خودم را انجام دهم و برای تیمم مفید باشم.

آقایی درمورد دربی اصفهان گفت: بازی سختی پیش رو داریم ذوب آهن تیم خیلی خوبی است اما ما یک هدف داریم و آن هم این است که هوادارانمان را شاد کنیم. تمام توانمان را در این بازی می‌گذاریم،. نتیجه دست خدا است و هرچه قسمت باشد همان می‌شود اما ما صددرصد برای برد به مصاف ذوب آهن می‌رویم و ان‌شاءاللهبتوانیم از این بازی هم دست پر بیرون بیاییم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها