3 نشانه برای این که پوست شما در خطر است

بسیاری از افراد نسبت به سلامت پوست خود بی توجهند. این بی توجهی اغلب باعث می شود بسیار دیرتر از معمول متوجه وضعیت خطرناک پوست خود شده و دیرتر از زمان استاندارد به پزشک مراجعه کنند.

3 نشانه برای این که پوست شما در خطر است

به گزارش خبر فوری ، بسیاری از افراد نسبت به سلامت پوست خود بی توجهند. این بی توجهی اغلب باعث می شود بسیار دیرتر از معمول متوجه وضعیت خطرناک پوست خود شده و دیرتر از زمان استاندارد به پزشک مراجعه کنند، در نتیجه به شکلی که انتظار دارند از مراجعه به پزشک نتیجه نگیرند.

گاهی برخی نشانه های ساده به افراد نشان می دهند که سلامتی آنان در خطر است. این نشانه ها می توانند بسیار ساده باشند. نشانه های مذکور شامل موارد زیر است:

3 نشانه برای این که پوست شما در خطر است

پوست شما فوق العاده خشک است

وقتی نوجوان هستید نگران پوست چرب خود هستید، اما با افزایش سن پوست ، ممکن است پوست شما با مشکلاتی مختلف رو به رو شود که آرزو کنید که کاش پوستتان چرب باشد. شکاف در لایه بالای محافظ پوست می تواند مولکولهای با رطوبت بالا را که برای سلامت شما بسیار گرانبها هستند را رها کند و باعث تحریک پوست شود. قرار گرفتن طولانی مدت زیر نور خورشید ، استعمال سیگار و حتی استرس می تواند در این فروپاشی نقش داشته باشد. برای حفظ سلامتی و آبرسانی پوست ، به دنبال مواد مرطوب کننده مانند امگا ، روغن نارگیل ، سرامیدها و دی متیکون باشید. ماسک های طبیعی بهترین روش برای بازگردانی سلامت پوست محسوب می شود.

3 نشانه برای این که پوست شما در خطر است

خطوط پنجه کلاغی روی پوستتان زیاد شده است

این خطوط ریز اطراف چشم شما ممکن است اولین علامتی باشد که نشان می دهد پوست شما رو به پیری می رود. (اطمینان حاصل کنید که از عادت های روزمره که باعث ایجاد چین و چروک می شود ، خودداری می کنید.) درم لایه ای است که وظیفه نگه داشتن پوست ما را به شکل محکم و عاری از خطوط عهده دار است. با افزایش سن، تجدید سلولها با مشکل رو به رو می شود. در نهایت نیز بیرونی ترین سطح پوست ضخیم می شود و الیاف الاستین موجود در درم در هم ریخته می شوند.

3 نشانه برای این که پوست شما در خطر است

لکه های پوستی قهوه ای دارید که از خورشید نیستند

اول از همه یک هشدار به معتادان تلفن همراه می دهیم. تلفن شما باعث می شود پوست شما پیر شود. ممکن است فکر کنید از آسیب در برابر آفتاب محافظت می کنید ، اما نور مرئی مادون قرمز و شدیدی که از تلفن شما روی صورت شما می تابد باعث می شود پوسستان لکه پیدا کند. البته این حالت زیر آفتاب شدید نیز رخ می دهد. به هر حال اگر لکه های پوستی دارید بهتر است هر چه سریعتر به پزشک متخصص مراجعه کنید.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها