اشرف حکیمی: برای بازگشت به رئال عجله ندارم

اشرف حکیمی، ستاره ملی‌پوش مراکشی که به صورت قرضی از رئال مادرید در دورتموند بازی می‌کند می‌گوید برنگشتن به برنابئو در پایان فصل جاری برای او ناراحت‌کننده نخواهد بود.

اشرف حکیمی: برای بازگشت به رئال عجله ندارم

اشرف حکیمی، ستاره مراکشی بوروسیا دورتموند که از شروع فصل جاری با یک قرارداد قرضی دوساله از رئال مادرید راهی آلمان شده تا برای دورتموند به میدان برود می‌گوید از شرایط خود در این باشگاه راضی است، عجله‌ای برای بازگشت به رئال نداشته و در صورتیکه در پایان فصل جاری به برنابئو برنگردد از این بابت ناراحت نخواهد شد و این را عدم موفقیت نخواهد دانست.

حکیمی روز چهارشنبه در دیدار دورتموند با اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان ستاره بی چون و چرای تیمش بود و هر دو گل بازی را به ثمر رساند تا شاگردان لوسین فاوره به پیروزی 2-0 دست یابند. این درخشش در ادامه عملکرد عالی حکیمی با پیراهن دورتموند بود. عملکردی که او را در میان هواداران تیم زردپوش آلمانی به بازیکنی محبوب تبدیل کرده است.

حکیمی در این باره گفت:" بازگشت به رئال مادرید به من بستگی ندارد. در پایان سال دو باشگاه باید با هم صحبت کنند و در این باره تصمیم بگیرند. ولی اگر من امسال تابستان به رئال برنگردم ناراحت نخواهم شد و این برایم عدم موفقیت نخواهد بود. من می‌خواهم به رشد و پیشرفت خودم ادامه دهم و اینجا در دورتموند روی کارم تمرکز دارم".

ستاره مراکشی دورتموند در ادامه گفت:" از زمانی که به آلمان آمده‌ام پیشرفت کرده‌ام. در این تیم فراز و نشیب نداشته‌ام و اعتماد به نفسم بالا بوده و این را می‌توان در بازی‌هایم دید. من تا این لحظه با زین‌الدین زیدان صحبتی نداشته‌ام".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها