صحبت‌های ترامپ جلوی لاتاری آمریکا را نمی‌گیرد

لاتاری یک ازساده‌ترین و به صرفه‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به کشور آمریکا است که از طریق قرعه‌کشی که هرساله دولت آمریکا از سال 1990 انجام میدهد مشخص می‌شود.

صحبت‌های ترامپ جلوی لاتاری آمریکا را نمی‌گیرد

در قرعه کشی لاتاری، 55000 برنده از سرتاسر دنیا شانس این را دارند که گرین کارت (کارت سبز) آمریکا را دریافت کنند و از ارزان ترین و ساده ترین راه ممکن به آمریکا مهاجرت کنند و اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

در غیر این صورت اگر شما خواستار اخد اقامت آمریکا باشید باید از روش های سخت دیگر مانند: مهاجرت از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری و پناهندگی اقدام کنید که مشکلات فراوانی را برای شما به ارمغان می آورد و ممکن است با تغییر سیاست‌های خارجی آمریکا موانع بیشتری نیز بر سر راه شما سبز شود ولی لاتاری آمریکا این گونه نیست، حتی سخنان اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مورد تغییر رویکرد دربرابر مهاجران نیز تأثیری بر آن ندارد و شما می‌توانید با خیال راحت به ثبت‌نام لاتاری بپردازید. رئیس جمهور آمریکا سعی و تلاش زیادی را برای ممنوع کردن لاتاری انجام داد ولی در آخر نافرجام ماند و لاتاری همچنان مثل قبل به کارش ادامه می دهد.



شما با برنده شدن در لاتاری اقامت دائم و گرین کارت (کارت سبز) آمریکا را دریافت میکنید همچنین مهاجرت از طریق ارزان ترین و ساده ترین راه برای شما فراهم می شود. داشتن گرین کارت به این معنا است که شما اجازه اقامت دائم در آمریکا، کسب و کار در آمریکا، تحصیل در آمریکا و تشکیل زندگی در آمریکا را دارید. تقریباً تنها تفاوت قابل حس بین شما که دارای گرین کارت هستید و کسی که شهروند آمریکا است این است که شما حق رأی ندارید ولی شهروند آمریکا چرا.

شرایط ثبت نام در لاتاری چیزی است که اکثر ایرانی‌ها آن را دارا هستند به همین دلیل باعث محبوبیت این شیوه مهاجرت شده. برای ثبت نام در لاتاری شما باید حداقل 12 سال سابقه تحصیل در ایران داشته باشید که معادل پیش دانشگاهی است. اگر این شرایط را ندارید و یا سن‌تان زیر 18 سال است داشتن 2 سال سابقه کار معتبر در ایران کافی است.

توصیه ما به شما برای ثبت نام در لاتاری وب سایت کارت سبز است. وب سایت کارت سبز یک سامانه هوشمند و دقیق است با رابط کاربری آسان که هر کسی می تواند به راحتی با زبان فارسی به ثبت نام لاتاری در آن بپردازید. برای ثبت نام لاتاری از طریق وب سایت کارت سبز کافی است مراحل زیر را انجام دهید :



1. در ابتدا به سایت کارت سبز در آدرس https://www.cartesabz.net/register/ وارد شوید.

2. وارد قسمت ثبت نام در لاتاری می شوید.

3. وضعیت تأهل و یا تجرد خود را به صورت دقیق از گزینه های مشخص شده انتخاب کنید.

4. در این مرحله شما باید اطلاعات فردی و شخصی خود و اعضای خانواده خود را به صورت دقیق وارد کنید. لازم است در این مرحله عکسی نیز از خودتان آپلود کنید که در صورت نداشتن عکس مناسب در آن زمان میتوانید عکس خود را اندکی بعد از طریق واتساپ و یا تلگرام به ما ارسال کنید و یا به دفتر کارت سبز مراجعه حضوری کنید تا عکاسان ما عکس مناسب را از شما بگیرند.

5. در این مرحله پیامکی به شماره همراهی که در اطلاعات شخصی وارد کرده بودید ارسال می شود که باید آن را تأیید کنید.

6. شما باید در این مرحله مبلغ مشخص شده را که با توجه به اعضای خانواده است را از طریق درگاه های بانکی پرداخت کنید.

7. مراحل ثبت نام شما کامل شده و از اینجا به بعد متخصصان ما کارها را به دست میگیرند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها