بازداشت ورزشکار مشهور توسط پلیس/ برخورد مستمر با مزاحمتهای خیابانی

 رئیس پلیس تهران بزرگ از بازداشت ورزشکار مشهور توسط پلیس خبر داد و گفت: برای برخورد با بحث دوردور و مزاحمتهای خیابانی هر شب برخورد داریم و اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهیم.

بازداشت ورزشکار مشهور توسط پلیس/ برخورد مستمر با مزاحمتهای خیابانی

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به حاشیه‌ساز شدن چندین اتفاق پیش‌آمده برای پلیس پایتخت، متذکر شد: تمام اقدامات پلیس آفندی و مقتدرانه است، هیچ سازمانی به اندازه پلیس در منظر مردم نیست، طبیعتاً وظیفه ما به عنوان مسئول، حمایت همه‌جانبه از ماموران انتظامی است.

رحیمی با بیان اینکه به هیچ عنوان از این مسیر کوتاه نمی‌آییم، عنوان داشت: برخورد مقتدرانه پلیس با مجرمان، زمینه‌ساز امنیت برای آحاد جامعه است.

فرمانده انتظامی پایتخت درباره فعالیت برخی از دشمنان در فضای مجازی برای زیرپا بردن هنجارهای اجتماعی و تجاوز کردن به قانون حجاب و زیرپا گذاشتن حجاب نیز یادآور شد: قطعاً افرادی که این قبیل موارد را از داخل به آن طرف منتقل می‌کنند، مجرم هستند، در همین رابطه دستگیری و برخوردهایی داشتیم و با اشراف و توانمندی افسران پلیس فتا اقدامات اثرگذاری صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برای برخورد با بحث دوردور و مزاحمتهای خیابانی هر شب برخورد داریم و اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهیم، افرادی هستند با خودروهای لوکس مشکلات ایجاد می‌کنند که با آنها برخورد انجام می‌شود.

این مقام انتظامی با اشاره به برقراری روزانه 30 هزار تماس با پلیس 110، گفت: حدود 10 تا 13 هزار تماس عملیاتی می‌شود.

رحیمی درباره برخورد پلیس با تخلفات افراد مشهور نیز گفت: روز گذشته یک ورزشکار و تعدادی متخلف را بازداشت کردیم که وی هنوز بازداشت است، ممکن است حرفهایی زده شود اما اینگونه نیست که تخلف افراد مشهور با سایر افراد فرقی برای پلیس فرقی داشته باشد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمدی
    0

    افرین برپلیس که قاطع باافراد متخلف برخورد میکند مگر کسی ورزشکار باشد باید هرغلطی بکند

  • کاربر ناشناس
    0

    پلیس با یدهنجار شکنان را مجازات کند چون فساد و هنجار شکنی در این دولت اصلاح طلبان فراوان شده

  • رضا
    0

    ورزشکار معروف اگر مرتکب خلاف شده نام ببرید چه کسی است نبردن نام او یعنی امتیاز دادن به ورزشکاران متخلف

  • هامون
    0

    من خودم استقلالی هستم یجا میگید بازیکن سابق استقلال ، یجا میگید شماره هفت سابق تیم استقلال همینطوری بگید فرهاد مجیدی دیگه ! خب تست الکلش مثبت بوده ، ؟؟؟ اکثرا هستن قلیون و مشروب بین بازیکنان متاسفانه رایج است حتی بازیکنان فعلی و مشغول در لیگ چه رسد به قدیمیترها گر رسم شود که مست گیرند درشهر هر آنچه هست گیرند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها