نجفی در بازسازی صحنه قتل: چون با میترا درگیر شدم، بی‌هدف شلیک کردم

حمیدرضا گودرزی، وکیل محمدعلی نجفی گفت: ‌«بازسازی دوباره صحنه قتل برای رفع ابهام‌ها و سؤالاتی بود که دیوان عالی کشور در پرونده گرفته بود.»

نجفی در بازسازی صحنه قتل: چون با میترا درگیر شدم، بی‌هدف شلیک کردم

ساعت 10:30 صبح دیروز قاضی محمد کشکولی به همراه مستشاران شعبه نهم دادگاه کیفری تهران برای بازسازی صحنه قتل به محل جنایت که ساختمانی در سعادت آباد بود رفتند.

دقایقی بعد نیز خودرو کارآگاهان تشخیص هویت پلیس آگاهی در حالی که محمدعلی نجفی نیز داخلش بود مقابل ساختمان توقف کرد. بدین ترتیب نجفی به همراه کارآگاهان تشخیص هویت - و نه با خودرو زندان - از خودرو پیاده و با حضور مأموران حفاظت اطلاعات وارد ساختمان شدند.

این در حالی بود که از حضور خبرنگاران و وکلای مقتول به داخل ساختمان جلوگیری شد.
پس از گذشت 4 ساعت از حضور نجفی، قضات و کارشناسان و کارآگاهان پلیس آگاهی بازسازی صحنه به اتمام رسید و نجفی بار دیگر به زندان بازگشت.
قاضی کشکولی پس از خروج از ساختمان در پاسخ به سؤالات متعدد خبرنگاران سکوت کرد و فقط به بیان اینکه مصاحبه نمی‌کنم، اکتفا کرد.

حمیدرضا گودرزی، وکیل محمدعلی نجفی گفت: ‌ «بازسازی دوباره صحنه قتل برای رفع ابهام ها و سؤالاتی بود که دیوان عالی کشور در پرونده گرفته بود. به همین خاطر صبح دیروز 3 کارشناس پزشکی قانونی به‌ همراه سرگرد عزتی، کارشناس اولیه‌ای که برای بررسی نحوه شلیک گلوله‌ها تعیین شده بود، و 3 کارشناس اسلحه شناسی ‌در محل بازسازی صحنه حضور داشتند. نجفی در هنگام بازسازی صحنه قتل به سوالات و شبهات موجود در پرونده پاسخ داد و اظهار داشت که هنگام درگیری با میترا استاد در حمام تعادل نداشته و با اختیار شلیک نکرده است بلکه بر اثر گلاویز شدن با میترا ناخودآگاه دستش روی ماشه فشار وارد کرده و گلوله‌ها بی‌هدف شلیک شده است.»

در پایان بازسازی صحنه کارشناسان ‌از قاضی پرونده 2 هفته مهلت خواسته‌اند تا با بررسی دقیق ماجرا اظهارنظر نهایی خود را به دادگاه تسلیم کنند.

منبع: ایران

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • هاجر
    0

    خون یکی این وسط ریخته شده. خدا رو شکر رضایت دادن. ولی اینکه دیگه بخوان کلا خطاشو مبرا کنن دیگه مسخره س. لابد بالشم بی اختیار برده بوده.

  • هادی
    0

    حالا این دنیا رو ماستمالی کردید رفت اون دنیا رو میخواید چیکار کنید ؟؟؟

  • آقای وجدان
    0

    اصلا نجفی بی گناه هس بالش همراه خودش برده بوده داخل حمام لالا کنه خب مرد ناحساب اگر قصد کشتن نداشتی برای چی دیگه گلاویز میشدی بالش برای چی بود خدایا ازسر هر چ آدم ستمکار و ظالم و بی وجدان نگذره خیلی ها هستن بهشون ظلم و ستم بی وجدانی میشه هیچ دفاعی ندارن فقط امیدشون ب تو هس ای خدا

  • ali
    0

    این هفت تیر جدیدا اصلا خودشون میرن حموم و یکهو شلیک میکنن!!

  • منصف
    0

    یعنی قاضی و دادستان اینقدر غیرحرفه ای هستند که این خزعبلات را از او بپذیرند! برای ملت و دولتی که این دروغگوی قاتل وزیر آموزش و پرورش آنها بوده متاسفم.

  • در وطن خویش غریب
    0

    دِ لامصب مگه تیربار دستت بود که با یه اشاره انگشت ، پنج تا گلوله شلیک شد؟! مگه با دسته گاومیش ها طرفی که این اراجیف رو میدی بیرون؟

  • پارسا
    0

    راستی وکیل قبل صحبت از یک فرد دیگر هم کرده بود،که روز حادثه بوده.بازداشت میشه بعد میگن جزوه مامور یکی از ارگانها بوده و بعد ازاد میشه.ولی وکیل جدیدو قاضی های محترم هیچ حرفی از ان شخص مشکوک نمی گویند.شاید قتل کار شهردار نباشدو بنا به دلایلی ایشان پذیرفته تا با موقعیت ایشان جرمش کمتر شود،و.....،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها