روایت ۱۵ نقاش از سکوت نامحسوس در گالری مژده

نمایشگاه گروهی نقاشی «سکوت نامحسوس» در گالری مژده افتتاح می‌شود.

روایت ۱۵ نقاش از سکوت نامحسوس در گالری مژده

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی گالری مژده، نمایشگاه گروهی نقاشی «سکوت نامحسوس» با ارائه آثار ۱۵ نقاش عصر جمعه نوزدهم مهر در گالری مژده آغاز به کار می‌کند.

علی خالق انتخاب آثار این نمایشگاه را عهده دارد و قرار است رویکردهای متنوع نقاشی پیکره ای امروز ایران را مرور کند.

در این نمایشگاه آثاری از علیرضا آدمبکان، علیرضا چلیپا، بهنام کامرانی، حسین تمجید، لیلا ویسمه، مسعود کشمیری، مهرداد خطایی، مرتضی خسروی، اوژن شیراوژن، سعید احمدزاده، علی خالق، نزار موسوی نیا، احسان نصری، داریوش قره زاد، حمیده حجار به نمایش در می آید.

بهنام کامرانی، نقاش و استاد دانشگاه در یادداشتی برای معرفی این نمایشگاه نوشته است: «نقاشی پیکره ای امروز ایران جنبه های تازه ای را نشان می دهد. این جنبه ها از سویی به رهیافت های شخصی و روانشناسه ارتباط دارند و از سویی دیگر زمینه های اجتماعی در پیدایش آنها موثر می نماید. راهکارهای نقاشان نیز گوناگونی زیادی دارد و رویکردهای بازنمایانه، طنز آمیز، خیالی، اقتباسی و بیانگرانه را در بر می گیرد. آنچه اهمیت دارد این است که هر کدام از این نقاشی ها قسمتی از تجربه ها و فرهنگ بصری ما را نشان و شکل می دهد. این هنرمندان می کوشند شرایط پیچیده و در حال گذار در همه چیز، را به آثاری برای دیدار کند.»

آیین گشایش «سکوت نامحسوس» ساعت ۱۶ جمعه نوزدهم مهرماه در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ برگزار می‌شود و نمایشگاه تا ۲۶ مهر (غیر از شنبه) از ساعت ۱۲ تا ۲۰ دایر خواهد بود.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها