قاضی سراج: برکنار نشدم، استعفا دادم/ پاسخ افکار عمومی درباره باستی هیلز داده خواهد شد

ناصر سراج، رئیس سابق بازرسی کشور در گفت‌وگو با ایلنا، درباره علت حضور نیافتن در جلسه تودیع خود در سازمان بازرسی کشور گفت: من مسافرت بودم و موضوع را دیر به من ابلاغ کردند بنابراین نتوانستم در جلسه حاضر شوم.

قاضی سراج: برکنار نشدم، استعفا دادم/ پاسخ افکار عمومی درباره باستی هیلز داده خواهد شد

رئیس سابق سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه از سال ۹۶ چندین بار از سمت خود استعفا داده است، تاکید کرد که بر کنار نشده و خودش استغفا داده است.

ناصر سراج، رئیس سابق بازرسی کشور در گفت‌وگو با ایلنا، درباره علت حضور نیافتن در جلسه تودیع خود در سازمان بازرسی کشور گفت: من مسافرت بودم و موضوع را دیر به من ابلاغ کردند بنابراین نتوانستم در جلسه حاضر شوم.

وی درباره شایعه برکناریش از سازمان بازرسی به علت داشتن پرونده، اظهارکرد: من کنار گذاشته نشدم و همانطور که آقای محسنی معاون اول قوه قضاییه هم فرمودند از سال ۹۶ تا به حال چندین بار استعفا و تقاضای بازنشستگی کردم که متاسفانه تا به حال موفق نشده‌ام.

سراج ادامه داد: با وجود اینکه بیش از ۴۰ سال سابقه کار دارم، درخواست بازنشستگی‌ام را قبول نکردند و فعلا هستم تا ببینیم چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد.

رئیس سابق سازمان بازرسی کشور با تاکید بر اینکه برکنار نشده است، گفت: من و آیت الله رئیسی ۳۷ سال است که با هم همکاری می‌کنیم و ممکن است سر استعفا یک ناراحتی و نگرانی‌ای هم برای ایشان پیش آمده باشد، اما به هر حال چون فشار خیلی سنگین بود، گفتم که یک جوان بیاید که بتواند کار را بهتر انجام دهد

وی با بیان اینکه شایعات مطرح شده در ارتباط با موضوع هفت سنگان قزوین بود، گفت: در سال ۵۳ آمدند یک زمین را قطعه‌بندی و واگذار کردند که یک عده‌ای به عنوان تعاونی آنها را خریداری کرده بودند و از طرفی نیز یک قطعه ۲۷ هکتاری نیز کنار آن بود که سازمان‌های اداری در آن دست داشتند اما مطرح نبود که ما آن را هم کشف کردیم.

مشاور رئیس قوه قضاییه اضافه کرد: من چهار گزارش در این رابطه به آیت الله رئیسی دادم که ایشان هم دستور اکید برای بررسی دادند.

وی با بیان اینکه درمورد باستی هیلز هم یک گزارش کاملی تهیه کرده‌ام و همچنین در مورد لواسانات نیز گزارش‌های متعددی تهیه شد که خود آیت الله رئیسی فرمودند بهترین گزارش بود، گفت: آقای رئیسی دستور بررسی این موارد را هم داده است و ان‌شاءالله در آینده اقدامات خوبی روی این مسائلی که مطرح شده صورت خواهد گرفت و پاسخ افکار عمومی داده خواهد شد.

منبع: انتخاب

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • سید حسین میرنجاتی
    0

    بنام الله برادر کار فی سبیل الله در سنگر حزب الله سن وسال نمی شناسد نه خسته حداقل یکی مثل خودت را معرفی نمایید حال وقت یاعلی گفتن وبا علی بودن است

  • اکبر
    0

    نکن کاری که برپا سنگت اید جهان با این فراخی تنگت اید چو فردا نامه خوانان نامه خوانند تورا از نامه خواندن ننگت اید

  • محمد
    0

    تا حجت الاسلام اژه ای باشند برخورد با آقازادگان اختلاسگر یک جوک است مثلث طبری اژه ای رعیت چرا باید حجت الاسلام اژه ای همچنان باشند ایا دکتر ربیسی عدالت را فدای جناحش می کند ایا با ماندن ایشان می شود بخشی از ریشه فساد دست نخورده خواهد ماند ایا قدرت محصولی بر جناح پولداریسم مانع از. مبارزه جدی با فساد باستی هیلزی در تهران گیلان مازندران قزوین مشهد قم همدان وو ایا همچنان تئوری اختلاس کلان برای هزینه ظهور در سکوت علما عظما ادامه پبدا می کند و یا اطلاعات قدرتمند سپاه طومار کدابان را در هم خواهید پاشید منتطر خواهیم ماند و دعا گو

  • زیبا سخن
    0

    امروز دادسرا. مدرس بودم رفتار چند قاضی و یک خانمی که ادعا کرد قاضیه متاسفانه هیچ درست که نبود و این که با ادعای این که قاضیه با تحکم و با نهدید در جواب یک سوال معمولی چنان بی ادبانه و غضبناک حرف می زد گویی که پدرش را به قتل رسانده اند بد نیست حالا که جناب رئیسی اومدند به شکل مخفیانه سری به شوراهای حل اختلاف و دادسراها و ووو بزنند ببینند کهبه جای حل مشکل به مشکل دامنمی زنند .قضاوتها روی منیت است ساختن خانه زمان می برد و ویران کردن خانه یک روزه. خراب .متاسف از ای قشر درس خوانده. عالم بی عمل .

  • زیبا سخن
    0

    در دادسرای مدرس حکیمیه. ودر اسانسور. اسانسور خوب کار نکرد و قاضی با غرور دکمه جی را زد. .و راه افتاد بعد گفت اگر گوش نمی کرد الان زندانش می کردم منم گفتم بدون محاکمه گفت بله باید حرف منو گوش کنه چون هر روز منو می بینه چی بودیم چی شد.

  • ناشناس
    0

    آقای سراج طی ۴ سال ۱۰ تا نامه در خصوص مشکل کاری به شما ارسال کردم حتی کارمندان درب ورودی شما وقت ملاقات با شما و معاونین ندادن ۴۰ سال حقوق گرفتی در خصوص قضاوت نمونه بودی ولی در خصوص مدیریت ضعیف فقط شعار دادید وما چند سال طول کشید تا کار در بازرسی را یاد بگیرید معاون شما شاهرخیان همه کاره سا زمان بود نخواهد بود ریس جدید نیز جرات تغییر ایشان را ندارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها