حسینی: قرارداد 50 میلیونی برای ملی پوشان زشت است!

تکواندوکار تیم شهرداری ورامین در لیگ برتر گفت: ثبت قرارداد 40 تا 50 میلیون تومانی با باشگاه‌ها برای حضور در مسابقات لیگ برتر برای بازیکنان ملی پوش واقعا زشت است.

حسینی: قرارداد 50 میلیونی برای ملی پوشان زشت است!

میرهاشم حسینی در پاسخ به این سؤال که هفته اول و دوم مسابقات لیگ برتر از لحاظ کیفیت چطور برگزار شد، گفت: کلا در هفته اول و دوم جنگ ما این بود که با آن هوگوهای که مبارزه کردیم، مبارزه نکنیم اما بنا به صلاحدیدی که مسئولان تکواندو داشتند این بود که هفته اول و دوم با آن هوگوها و کلاه‌های الکترونیکی برگزار شود و قرار بر این است از هفته‌های بعدی هوگوها تغییر کند. با توجه به اینکه هوگوهایی که در هفته اول و دوم استفاده شد ساخت داخل است با استانداردهای جهانی خیلی تفاوت دارد، کیفیت آنها خوب نیست و با استاندارد جهانی فاصله زیادی داریم. ما اگر بخواهیم در مسابقات جهانی و رویدادهای بین‌المللی شرکت کنیم و بخواهیم نتیجه بگیریم باید با هوگوهای استاندارد مبارزه کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که برنامه‌ریزی تیم شهرداری ورامین برای پایان فصل در لیگ برتر تکواندو چیست،‌گفت:‌ مسئولان تیم شهرداری ورامین صد در صد به دنبال کسب سکوی قهرمانی هستند. ما هم به این تیم اضافه شدیم امیدواریم بتوانیم به تیم شهرداری کمک کنیم و مثل سال گذشته نتیجه خوبی را این تیم در پایان فصل کسب کند.

تکواندوکار تیم شهرداری ورامین در لیگ برتر در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر شما خوب نیست که مسئولان سازمان لیگ قانونی را به تصویب برسانند که هر تیمی از یک تعداد بازیکن ملی‌پوش مشخص برای حضور در لیگ برتر استفاده کند،‌گفت: به نظرم برای بالا رفتن کیفیت مسابقات لیگ باید بازیکنان بین تیم‌های حاضر در لیگ تقسیم شوند اما بعضی تیم‌ها هستند واقعا از نظر مالی با تیم‌هایی که اوضاع مالی بهتری دارند، قابل مقایسه نیستند. به هر حال اگر شرایط مالی همه تیم‌ها یکسان باشد این اتفاق خوبی است که بازیکنان در تیم‌های حاضر در لیگ برتر پخش شوند. اما چون شرایط مالی تیم‌ها یکسان نیست به ناچار بازیکنان سطح بالا با تیم‌هایی که از نظر مالی شرایط خوبی دارند قرارداد می‌بندند.

حسینی در پاسخ به این سؤالکه آیا از شرایط مالی لیگ برتر راضی هستید یا خیر،‌گفت: اصلا شرایط مالی در لیگ برتر خوب نیست. قرارداد مالی ما بین 40 تا 50 میلیون تومان است و در واقع باید بگویم ما بهترین‌های تیم ملی هستیم و امضای این قراردادها با این مبلغ واقعا برای ما زشت است. 10 سال پیش والیبالیست‌ها قرارداد 40 میلیونی داشتند و تکواندوکاران هم به این شکل بودند ولی حالا قرارداد مالی این دو رشته را با هم مقایسه کنید. آنها قرارداد دو میلیاردی دارند اما تکواندوکاران همچنان قراردادهای 40 تا 500 میلیونی می‌بندند. ضمن اینکه بعضی مربیان در برخی تیم‌ها در جریان این اتفاقات دخیل هستند. امیدوارم رفته رفته شرایط بهتر شود چون ما هیچ منبع درآمد دیگری غیر از تکواندو نداریم.

وی در پاسخ به این سؤال که شرایط شما در تیم ملی چطور است،گفت: در حال حاضر شرایط خوبی در تیم ملی دارم. من تلاشم را می‌کنم طوری تلاش می‌کنم که اصلا گویا تا به امروز هیچ مدالی نگرفتم و تازه شروع کردم. ما مسابقات گرند پری بلغارستان را پیش رو داریم و تمام تلاشم را می‌کنم که یکی از مدال‌آوران باشم. در حال حاضر شرایط رسیدن به سهمیه المپیک دشوار است و اگر به مسابقات جهانی انگلیس اعزام می‌شدم، حتی می‌توانستم مدال برنز کسب کنم که در حال حاضر خیلی به من کمک می‌کرد و حالا سهمیه المپیک را قطعی کسب کرده بودم. به هر حال تلاشم را می‌کنم با تمام قدرت برای رسیدن به المپیک برنامه‌ریزی می‌کنم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها