منتظر آقای تارتار در مسجدسلیمان هستیم

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از پرداخت 20 درصد به بازیکنان تا فردا خبر داد.

منتظر آقای تارتار در مسجدسلیمان هستیم

این روزها بحث جدایی مهدی تارتار از تیم نفت مسجدسلیمان به داغ ترین خبر باشگاهی در بین رسانه ها تبدیل شده است. مربی موفق این تیم به دلیل بد قولی مسئولان در پرداخت مطالبات و هم‌چنین وجود مشکلات مالی از سمت خود کناره گیری کرده است. به طوریکه خبر رسید تارتار امروز به سازمان لیگ رفته و درخواست فسخ قرارداد داده است. نصیریان دوست، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص مشکلات موجود شفاف سازی کرد و با اعلام خبر پرداخت 20 درصد قرارداد بازیکنان گفت: ما تلاش‌های فراوانی انجام دادیم و قرار است طی روزهای آینده 20 درصد از مبلغ قرارداد به حساب بازیکنان واریز شود. ما با آقای تارتار صحبت کردیم و ایشان به طور قطع سرمربی نفت است. این مربی تیم را بسته است و به بازیکنان و نقاط ضعف و قوت نفت اشراف کامل دارد و به همین دلیل می‌خواهیم که بازگردد.



وی در ادامه گفت: نفت همراه با آقای تارتار ترمز تیم‌های قدرتمند را کشیده است و برد خوبی برابر پیکان داشتیم و شرایط تیم عالی است. سرمربی ما از عوامل بیرونی دلخور است و به همین دلیل خداحافظی کرده. اما ما با تعامل و صحبت به دنبال حل آن هستیم. به همین دلیل منتظر هستیم تا ایشان سر تمرین بیاید و مطمئن باشید با حل مشکلات موجود رتبه تک رقمی به دست می‌آوریم.

مدیرعامل نفت در پایان نیز گفت: شایعه شده است که ما به دنبال شکایت هستیم اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و مطمئن باشید به دنبال آن نیستیم. مشکلات مالی در همه تیم‌ها وجود دارد. از پرسپولیس گرفته تا نفت آبادان و حالا تیم ما. اما راهکارهای مناسبی پیدا کردیم و مطمئنا تا یک ماه آینده تمامی مشکلات حل می‌شود و نفت رتبه آبرومندی در پایان لیگ کسب می‌کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها