روشن: نمی دانستم از ازبکستان 4 گل خورده‌ایم

حسن روشن در حاشیه مسابقات جام یونس شکوری گفت که تیم ملی ایران که به مسابقات المپیک 1976 رفت بهترین تیم تاریخ است.

روشن: نمی دانستم از ازبکستان 4 گل خورده‌ایم

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران روزگذشته در تمرین تیم امید شرکت کرد. او که خودش سابقه حضور در رقابت های فوتبال المپیک را در سال 1976 دارد درباره شرایط حال حاضر تیم امید و تغییرات روی نیمکت این تیم گفت:« این رسم است که در ایران شخصی را بدون تحقیقات انتخاب کنیم. آن طرف هم بدون اینکه اختیارات کامل داشته باشد می پذیرد. تقسیم وظایف در ایران مشکل است و این باعث شد که آن ها به بن بست برسند. من می گویم اگر قراربود فرهاد نباشد باید زودتر این اتفاق رخ می داد چرا که ما الان دو سه ماه وقت داریم درحالی که ازبکستان و کره دو سه سال است که تیمشان را دارند.»


روشن اضافه کرد:« امیدوارم در این آخرین دوره ای که فوتبال در المپیک وجود دارد بتوانیم صعود کنیم. من دیروز به تمرین تیم امید رفتم تا به بچه ها روحیه بدهم و آن ها برای نتیجه گرفتن انگیزه پیدا کنند. نمی دانستم از ازبکستان 4 گل خورده ایم. اما این می تواند باعث شود که به خودمان بیاییم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.»


مهاجم تیم ملی ایران در المپیک مونترال 1976 درباره این تیم گفت:« تیم مونترال بهترین تیم تاریخ ایران بود؛ حتی بهتر از تیم جام جهانی 1978. موضوع قابل توجه این است که ما آن زمان قهرمان آسیا بودیم اما الان تیم اول آسیا هستیم. اینکه چرا نتیجه نمی گیریم مهم است. ما قهرمان آسیا بودیم اما در حال حاضر چهارم آسیا هم نمی شویم. درواقع ما در عالم مجازی اول آسیا هستیم. در حالی که فوتبال ایران در حال حاضر شرایط خوبی ندارد امیدوارم سرانجام ساختار این فوتبال شکل بگیرد تا بتوانیم پانزده سال آینده فوتبال را بسازیم.»

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها