مهلت یک هفته ای آلگری به منچستریونایتد

به گفته نشریه گاتزتا دلو اسپورت، ماسیمیلیانو آلگری به منچستریونایتد برای برکناری سولسشر و انتخاب او به عنوان سرمربی شیاطین سرخ، مهلت یک هفته ای داده است.

مهلت یک هفته ای آلگری به منچستریونایتد

منچستریونایتد طی هفته های اخیر عملکرد فاجعه باری از خود به جا گذاشته است و اوله گنار سولسشر نتوانسته نتایج خوبی با این تیم کسب کند. به گفته بسیاری در صورت شکست شیاطین سرخ مقابل لیورپول در هفته نهم لیگ برتر، احتمالا سولسشر از این تیم اخراج خواهد شد؛ موضوعی که باعث شده از حالا شایعات پیرامون جانشین او داغ دنبال شود.


معاون اجرایی منچستریونایتد یعنی وودوارد در ابتدای فصل یک قرارداد سه ساله با سولسشر امضا کرد اما حالا کم کم صبر او و هواداران رو به پایان است.
یونایتد تا به اینجا تنها در دو بازی به پیروزی رسیده است و در رتبه دوازدهم قرار گرفته است. آن ها تنها دو امتیاز تا منطقه خطر فاصله دارند. یونایتد پیش از شکست یک بر صفر مقابل نیوکاسل در رقابت های لیگ اروپا نیز با نتیجه بدون گل مقابل آلکمار متوقف شده بود.
اکنون گفته می شود که وودوارد برای جانشینی سولسشر به ماسیمیلیانو الگری علاقه فراوانی دارد اما برای این کار نیاز است که سران یونایتد به این عملیات سرعت بخشند.
طبق گزارش گاتزتا دلواسپورت، خود الگری نیز به این موضوع علاقه مند است اما او برای این کار مهلتی تعیین کرده است. این مربی ایتالیایی خواستار این است که هر چه زودتر هدایت شیاطین سرخ را بر عهده بگیرد تا بتواند اوضاع این تیم را به سرعت تغییر دهد. گفته شده که اگر منچستر یونایتد بخواهد در ماه دسامبر به الگری پیشنهاد بدهد، او قطعا آن را رد می کند و این به این معناست که سران یونایتد باید تا هفته آینده پیشنهاد خود را به الگری ارائه دهند.
یونایتد همچنین به جز الگری به سرمربی 32 ساله لایپزیش یعنی جولین ناگلزمن نیز علاقه مند است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها