فال روزانه پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸

دوست عزیزی که ۱۸ مهر به دنیا آمده‌ای، تولدت مبارک! روزگار بروفق مراد شما نمی‌چرخد و مدتی است از درودیوار برای شما کار و مشکل می‌بارد. بد به‌دل خود راه ندهید چرا که پس از هر سختی، آسانی است و این مشکلات زمینه موفقیت و پیشرفت شما را در آینده فراهم خواهند کرد. اگر هم احساس می‌کنید در رفع مشکلات ناتوان هستید، برای حل‌کردن آنها از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. تغییرات مهمی در پیش‌رو دارید و پیشنهاد می‌کنیم با آغوش‌باز به استقبال این تغییرات بروید چرا که این تغییرات ممکن است کوچک به‌نظر برسد اما سرنوشت و آینده شما به رویکردی که به این تغییرات دارید بستگی خواهد داشت. نویدی از پول و ثروت در ماه‌های آذر و دی انتظار شما را می‌کشد، به‌شرط اینکه مردم‌دار باشید و با خوش‌خلقی، رابطه‌ای که در محیط کار دارید را به موقعیت‌های درآمدزا تبدیل کنید. بهمن‌ماه امسال دلخوری میان شما و دوستان و آشنایان پیش می‌آید، از این دلخوری نگران نباشید چرا که همیشه نمی‌شود تمام اطرافیان را راضی نگه‌‌داشت. در ماه‌های اسفند و فروردین آتی بیشتر مراقب سلامت خود باشید، در این‌ ماه‌ها بیماری در کمین شما است. مرداد ماه سال آینده را غنیمت بدانید، در این‌ ماه فرصت‌های خوبی برای دوستی و آشنایی ایجاد خواهد شد.

فروردین

مدت زیادی است که تلاش می‌کنید نظر مثبت بقیه را به‌خود جلب کنید اما تاکنون نتیجه‌ای نگرفته‌اید. امروز بخت با شما یار است و به‌راحتی نظر دیگران را جلب خواهید کرد. در نتیجه فرصت را مغتنم بدانید. امروز زمان آن فرا رسیده که تلاش‌هایی که در چند ماه اخیر انجام داده‌اید به بار بنشیند و در جمع همکاران و خانواده بدرخشید. دوستان و همکاران به موفقیتی که به آن رسیده‌اید غبطه می‌خورد و بهتر است مواظب چشم‌‌زخم اطرافیان باشید. موفقیت‌هایی که به دست آورده‌اید تأثیر چشم‌گیری در افزایش اعتماد‌به‌نفس شما دارد. این شرایط را به‌نفع خود استفاده کنید و با اعتماد‌به‌نفس بیشتر، زندگی را در‌ پیش‌بگیرید.

اردیبهشت

در زندگی دستاوردهای خوبی داشته‌اید و روابط خانوادگی و دوستانه خوبی دارید، به لحاظ ثروت و دارایی هم شکر خدا چیزی از دیگران کم ندارید اما احساس می‌کنید که برای کسب علم‌و‌دانش نیاز به تلاش بیشتری دارید. شاید امروز زمان آن فرا رسیده باشد که در دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنید و جویای علم باشید. به‌لحاظ روحی مدتی است احساس افسردگی می‌کنید، اما اجازه ندهید مشکلات بر شما غلبه کند و با مطالعه و ورزش بر افسردگی‌تان غلبه کنید. انتخاب‌های زیادی در زندگی پیش‌رو دارید و باید تصمیمات مهمی بگیرید. اما در اتخاذ این تصمیم‌ها مردد هستید و نمی‌دانید کدام تصمیم، آینده‌ بهتری را رقم خواهد زد. برای این تصمیم‌‌گیری‌ها عجله نکنید، چرا که روزگار بهترین راه را برای شما مشخص می‌کند.

خرداد

امروز زمان آن فرا رسیده تا سرمایه‌گذاری که مدت‌ها است به‌ آن فکر می‌کنید را انجام دهید. این سرمایه‌گذاری ممکن است برای خرید اوراق بهادار، یا ملک و املاک باشد، اما در انجام آن شک نکنید چرا که تصمیم امروز شما، سرمایه‌تان را در آینده چندین برابر می‌کند. در زندگی به‌خودتان سخت‌نگیرید و با همین روشی که تاکنون ادامه داده‌اید، به‌پیش بروید. برای افزایش سرمایه و دارایی خود با افراد متخصص مشورت کنید، مطمئن باشید این افراد راه‌هایی را پیش‌روی شما می‌گذارند که تاکنون هرگز فکرش را هم نکرده‌اید.

تیر

گردهمایی تجاری مهمی را در پیش‌رو دارید که دوستان و همکاران شما نیز در آن شرکت می‌کنند. صحبت‌هایی که در این گردهمایی مطرح می‌شود را حتماً یادداشت کنید و اطلاعاتی که همکاران به‌اشتراک می‌‌گذارند را به‌خاطر بسپارید. این اطلاعات درهای مهمی به‌روی آینده‌ حرفه‌ای شما باز می‌کنند. نگاهی تیزبین به موقعیت‌های اطراف داشته باشید، اتفاق‌های کوچکی در اطراف شما صورت می‌گیرد که تاکنون توجهی به آنها نداشته‌اید و توجه به این اتفاق‌ها زندگی شما را دگرگون می‌کند. راز موفقیت شما در ارتباط با دیگران نهفته است. در نتیجه روابط‌کاری خود را با همکاران مستحکم‌ کنید و در انتظار شکار فرصت‌ها باشید.

مرداد

امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس سرزندگی و شادابی می‌کنید. هوش و حواس شما نیز افزایش پیدا کرده و روزی سرشار از انرژی‌های مثبت را درپیش رو دارید. اجازه ندهید این انرژی‌های مثبت به‌هدر برود و با تلاش بیشتر، ایام را به‌کام خود کنید. موقعیت مناسب برای سفری تفریحی انتظار شما را می‌کشد، این سفر را به فال نیک بگیرید تا تجدید روحیه کنید و با انرژی بیشتری به‌دنبال سهم خود از دنیا باشید. به انرژی‌های مثبتی که دارید جهت بدهید و با ثبت نام در کلاس‌های ورزشی و تورهای تفریحی، به‌دنبال افزایش سلامت و شادابی خود باشید.

شهریور

امروز اعتمادبه‌نفس زیادی را تجربه می‌کنید و موقعیتی بسیار فرخنده انتظار شما را می‌کشد. این موقعیت ممکن است خرید خانه، خودرو یا جواهرات و کالاهای لوکس باشد. از آینده هراسی نداشته باشید و محکم‌تر از گذشته در راهی که قدم‌ گذاشته‌اید به‌پیش بروید. با برگزاری مهمانی‌های کاری و دورهمی‌های خانوادگی رابطه‌ای صمیمی‌تر با اطرافیان برقرار کنید. از هر فرصتی برای گفتگو و شنود کمک بگیرید و دست‌یاری به سمت دوستانی که مشکل دارند دراز کنید.

مهر

شما یا یکی از اعضای خانواده‌تان به‌موفقیتی چشمگیر دست پیدا کرده است و از این موفقیت سر از پا نمی‌شناسید. این موفقیت زندگی تمام اعضای خانواده را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد. امروز مهمان عزیزی که مدت‌ها چشم‌به‌انتظار او بودید، از راه می‌رسد. احتمال اینکه دوستان و آشنایان بدون خبر شما، مهمانی برایتان ترتیب دهند نیز وجود دارد. مدتی است فکر شما سخت‌ مشغول کارهای جدیدی شده و راه درست را نمی‌توانید تشخیص دهید. پیشنهاد می‌کنیم ایده‌های خود را برای این شغل جدید روی کاغذ بنویسید و از روش طوفان مغزی برای بازکردن گره‌‌های کار خود کمک بگیرید.

آبان

روز شلوغی در پیش‌ دارید و کارهای متفرقه زیادی باید انجام دهید، اما در کنار این برنامه‌کاری شلوغ، امروز نامه یا تماس مهمی نیز دریافت خواهید کرد که اهمیت زیادی برای شما دارد. امروز برای کاری که می‌خواهید انجام دهید حسابی درگیر کاغذبازی و گرفتاری‌های اداری خواهید شد. اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند چرا که تلاشی که امروز تحمل می‌کنید در آینده به بار خواهد نشست. برای حفظ دوستان و آشنایان از هیچ تلاشی فروگذار نکنید و با برگزاری مهمانی و فعالیت‌های گروهی، سعی در حفظ دوستان خود داشته باشید. از حضور افراد ناباب در حلقه دوستان خود برحذر باشید چرا که در آینده احتمال دارد چنین فردی طرح دوستی با شما بریزد و زندگی‌ شما را به‌خطر بیاندازد.

آذر

روزگار خوبی را سپری می‌کنید و چشم افراد زیادی به‌دنبال زندگی شما است، این افراد نمی‌دانند که برای رسیدن به پول و ثروت تلاش زیادی کرده‌اید و به‌همین دلیل نیز چشم دیدن زندگی شما را ندارند. با این حساب مواظب چشم‌زخم این افراد باشید. از طرف دیگر اکنون که تلاش شما نتیجه داده و ثبات خوبی در زندگی دارید، وقت آن فرا رسیده تا خودتان را تحویل بگیرید و مقداری از وقت خود را به فعالیت‌هایی که دوست‌دارید اختصاص‌دهید. کارهای خانه تمامی ندارد و امروز زمان آن فرا رسیده که به‌خودتان مرخصی بدهید و دست‌ اعضای خانواده را بگیرید و برای خرید از منزل بیرون بروید و اهل منزل را مهمان شامی مفصل کنید. در آینده دست از تلاش نکشید چرا که یک کوتاهی ساده، تمام اندوخته‌ای که با هزار زحمت به‌دست آورد‌ه‌اید را بر باد خواهد داد.

دی

دستاوردی جدید در زندگی تجربه کرده‌اید و از این پیشرفت حسابی سرحال آمد‌ه‌اید و پر انرژی شده‌اید. پیشنهاد می‌کنیم به این موفقیت بسنده نکنید چرا که دستاورهای بیشتری در آینده انتظار شما را می‌کشد، به شرط اینکه راهی که به موفقیت رسیده‌اید را ادامه دهید و از همین روش برای رسیدن به موفقیت‌های بعدی کمک بگیرید. زمان آن فرا رسیده که فکری به حال ارتقا کار و زندگی خود بردارید، اما نقشه‌ درستی پیش‌رو ندارید. در آینده‌ای نزدیک شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و از مسافرت برای آزادکردن ذهن خود و طرح‌ریزی برای ارتقا کار و حرفه‌ای که به‌‌ آن مشغول هستید را شروع کنید.

بهمن

امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس نگرانی می‌کنید و مضطرب هستید، فکر می‌کنید باید کاری انجام دهید اما نمی‌دانید دقیقاً چه کاری باید انجام شود. آمادگی هوشی کامل را دارید اما انتخاب‌های زیادی پیش‌روی شما قرار دارد و به‌همین دلیل نیز به‌راحتی نمی‌توانید تصمیم بگیرید. به این ترتیب امروز زمان آن فرا رسیده که کار خود را با تصمیم‌های نگرفته یک‌سره کنید و اولین گزینه‌ای که به‌فکرتان رسید را انتخاب نمایید و در مسیر این تصمیم ادامه دهید. مطمئن باشید این تصمیم به‌نفع شما خواهد بود به‌شرط آنکه دشواری کارهای پیش‌رو را تحمل کنید.

اسفند

موقعیتی برای شراکت با یکی از دوستان برای شما مهیا شده است، اما دل خوشی از شراکت ندارید و نگران هستید. بد به دل خود راه ندهید چرا که این موقعیت با مواردی که تاکنون تجربه کرده‌اید فرق می‌کند و سودسرشاری انتظار شما را می‌کشد. به جزئیات زندگی بیشتر توجه کنید، در دل این جزئیات حوادثی وجود دارد که آینده شما را تهدید می‌کند. با نگاهی باز زندگی را زیر نظر بگیرید و چیزی را از قلم نیاندازید تا روزگار همیشه بر وفق مراد شما بچرخد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها