چند پیشنهاد برای سینما و تئاتر در آخر هفته مشهد

برای برنامه‌ریزی تعطیلات آخر هفته حتما گزینه سینما و تئاتر رفتن هم برای بسیاری از مردم مطرح است؛ اما روی پرده سینماها و صحنه تئاتر مشهد چه می‌گذرد؟

چند پیشنهاد برای سینما و تئاتر در آخر هفته مشهد

به گزارش مشهد فوری ، در آخر این هفته از مهر ماه سال جاری هم‌اکنون نمایش «بازجویی‌ها» در یکی از سالن‌های نمایش مشهد در حال اجرا است.

«بازجویی‌ها»

نمایشی به نویسندگی و کارگردانی علی حاتمی‌نژاد است که در آن دستیار کارگردان جلال زنگنه است.

در این نمایش بازیگرانی از جمله علیرضا رواندل، محمد جهان‌پا، ندا محمدی، مسعود میرنیک‌زاد، فائزه علی آبادی، محبوبه راد، پریا هروی و شهریار برزگر ایفای نقش می‌کنند.

در این نمایش طراح صحنه و نور علی حاتمی‌نژاد، طراح لباس جواد شادکام، گروه کارگردانی مرجان حسین‌زاده، مهدی علی‌زاده و سرپرست گروه عبدالله برجسته است.

همچنین در این نمایش طراح گرافیک جواد علیخوئیان، مدیر روابط عمومی پویا غازی، طراح گریم رویا حشمتی و مجری طرح فرامرز احمدی است.

این نمایش روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت‌های 18:00 و 20:00 در محل تماشاخانه بهار اجرا می‌شود.

فیلم‌های سینماها در آخر هفته

همچنین با پایان دومین هفته از مهر ماه سال جاری، هم‌اکنون 12 فیلم سینمایی در 7 سینمای فعال مشهد در حال اکران است.

فیلم‌هایی از جمله «شاه کش»، «کروکودیل»، «مردی بدون سایه»، «شکستن همزمان بیست استخوان»، «پیلوت»، «ایده اصلی»، «ماجرای نیم‌روز 2: رد خون»، «سال دوم دانشکده من»، «مسخره باز»، «نیوکاسل»، «درخونگاه» و «شبی که ماه کامل شد» بر روی پرده سینماهای مشهد در حال اکران است.

«مسخره باز»

«مسخره‌باز» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی همایون غنی‌زاده و تهیه‌کنندگی علی مصفا است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله علی نصیریان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان و هدیه تهرانی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده:« تو پرورشگاه صدام می‌کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم.

مسخره‌باز داستان جوانی شیفته بازیگری است که در یک سلمانی به همراه بابک حمیدیان کار می‌کند و شب‌ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می‌پردازد.

صاحب‌کار او کاظم آقا که فردی معتقد به اصول اخلاقی است سر ماجرایی با سرهنگ کیانی از قدیم‌الایام مشکل دارد. مانفرد که دوست و کارچاق‌کن این سلمانی است شبی وارد سلمانی شده و بیان می‌کند که موهای بلند زنانه را به قیمت خوب می‌خرد …»

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، مجموعه سینمایی سیمرغ، پردیس ویلاژتوریست و سینما آفریقا در حال اکران است.

«سال دوم دانشکده من»

فیلمی به کارگردانی رسول صدرعاملی، تهیه‌کنندگی مسعود ردایی و نویسندگی پرویز شهبازی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش‌خلق، علی استادی و افشین هاشمی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:« مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده معماری هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند و...»

این فیلم روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس،گلشن، ویلاژتوریست و سینما آفریقا در حال اکران است.

«درخونگاه»

«درخونگاه» فیلمی به کارگردانی سیاوش اسعدی، نویسندگی نیما نادری و سیاوش اسعدی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله امین حیایی، ژاله صامتی، محمود جعفری، منصور شهبازی، علی استادی و پانته‌آ پناهی‌ها ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:« ظهری می‌آید تا بسازد! اگر نبازد... رضا پس از هشت سال کار کردن در ژاپن، به محله‌شان به نام «درخونگاه» برمی‌گردد که ...»

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس،گلشن و ویلاژتوریست در حال اکران است.

«پیلوت»

«پیلوت» فیلمی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، بهدخت ولیان، سعید آقاخانی، پانیپال شوم ون و پریوش نظریه ایفای نقش می‌کنند.

داستان این فیلم روایتگر یک مرده کش است.

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن و ویلاژتوریست در حال اکران است.

«ماجرای نیم‌روز 2: رد خون»

رد خون، دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیم‌روز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله جواد عزتی،بهنوش طباطبایی، هادی حجازی‌فر، محسن کیایی و هستی مهدوی ایفای نقش می‌کنند.

روایت کلی این فیلم پیرامون اتفاق‌های بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ و عملیات مرصاد است.

نیروهای امنیتی ایران متوجه حضور نفوذی‌های سازمان مجاهدین خلق در جبهه می‌شوند. با ارسال دو مامور امنیتی به بغداد می‌خواهند قبل از شروع عملیات فروغ جاویدان، عباس زریباف فرمانده این عملیات را ترور کنند. اما داستان طور دیگری رقم می‌خورد…

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست، سینما آفریقا و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«شاه کش»

«شاه کش» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی عباس نادران است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله مهناز افشار، هادی حجازی‌فر، فرید سجادی حسینی، علی‌رضا کمالی، مهدی کوشکی و پیمان مقدمی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان «شاه کُش» آمده‌است:« گوزنِ قرمز از پشتِ صخره یخ‌زده، نگاهی به مرد شکارچی که سیگاری دود می‌کند می‌اندازد. گرگ، مچاله از سرما سرفه‌ای می‌کند. گوزنِ قرمز: می‌خواد چی کار کنه؟ گرگ: نمیدونه می‌خواد چی کار کنه. گوزن قرمز: اینا که نمی‌دونن می‌خوان چی کار کنن خطرناک‌ترن… من برمی‌گردم!»

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«کروکودیل»

فیلم سینمایی «کروکودیل» به کارگردانی مسعود تکاور و تهیه‌کنندگی عزت الله جامعی ندوشن است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله کوروش تهامی، الهه حصاری، حسین مهری، رضا یزدانی، علیرضا مهران و رامین پرچمی ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم سینمایی درباره چند جوان است که می‌خواهند از مسیری سریع اما پر خطر، همه چیز را یک شبه به دست بیاورند.

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«مردی بدون سایه»

«مردی بدون سایه» فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیر اندیش و نادر فلاح ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که:« ماهان کوشیار درگیر ساخت مستندی درباره خشونت‌های خانوادگی و قتل‌های ناموسی است که زندگی خود را تحت تاثیر قرار می‌دهد…»

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و سینما آفریقا در حال اکران است.

«شکستن همزمان بیست استخوان»

«شکستن همزمان بیست استخوان» با نام بین‌المللی «رونا، مادر عظیم» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله محسن تنابنده، فرشته حسینی، سعید چنگیزیان، مجتبی پیرزاده و علیرضا استادی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است که:«عظیم، یک پناهنده افغان بوده که در شهرداری تهران مشغول به کار است تا بتواند به خانواده، مادر و برادرش فاروق کمک کند تا قاچاقی به آلمان بروند. اما در لحظه آخر فاروق از بردن مادرشان منصرف می‌شود و عظیم نیز متوجه می‌شود مادرشان نیازمند عمل پیوند است. عظیم باید بین جان خودش و مادرش انتخاب کند…

این فیلم سینمایی روز جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«ایده اصلی»

«ایده اصلی» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و نویسندگی امیر عربی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان، ساره بیات و شهباز نوشیر ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که:« ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده‌اند، شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده‌اند. مهندس سعید پارسا که چندسالی است از همسرش رویا عضدی جدا شده و رئیس یکی از شرکت‌های حاضر در مناقصه است. دیگران نیز با اهداف متفاوت سعی در برنده شدن در این مناقصه سرنوشت ساز را دارند. رسیدن به موفقیت برای آدم‌های این قصه منجر به پیچیدگی‌هایی در روایت آن می‌شود.»

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن و ویلاژتوریست در حال اکران است.

«نیوکاسل»

فیلمی به کارگردانی محسن قصابیان و تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله سحر قریشی، حمید گودرزی، بهرام افشاری، نسرین مقانلو، نیما شاهرخ شاهی، رز رضوی، مجید شهریاری، بابک نوری، محمد ذوقی، رضا نبیلو، ندا حسینی، رضا ناجی، داریوش اسدزاده و پژمان بازغی ایفای نقش می‌کنند.

«نیوکاسل» داستان ساکنان یک خانه قدیمی است که با خبر بازگشت صاحب‌خانه، درگیر ماجراهای مختلفی می شوند.

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«شبی که ماه کامل شد»

«شبی که ماه کامل شد» فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار، نویسندگی نرگس آبیار و مرتضی اصفهانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، پدرام شریفی، شبنم مقدمی و علی هدایتی ایفای نقش می‌کنند.

«شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد…

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن،ویلاژتوریست، سینما پیروزی و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

منبع: ایسنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها