قیمت روز خودرو یکشنبه ۲۱ مهر؛ الاکلنگ قیمت‌ها در بین خودروهای سایپا و ایران خودرو

خودرو‌های سایپا افزایش قیمت نداشته وتنها دو مورد افزایش ۵۰۰ هزار تومانی در بین آن‌ها اتفاق افتاده. در بین محصولات ایران خودرو؛ پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵ و پژو پارس نسبت به دیروز ارزان و سمند، دنا، پژو ۲۰۷ و دانگ فنگ گران شده‌اند.

قیمت روز خودرو یکشنبه ۲۱ مهر؛ الاکلنگ قیمت‌ها در بین خودروهای سایپا و ایران خودرو

بازار خودرو امروز کمی از التهاب فاصله گرفته. خودرو‌های سایپا اغلب افزایش قیمت را کنار گذاشته‌اند و تنها دو مورد افزایش ۵۰۰ هزار تومانی در بین آن‌ها اتفاق افتاده. در طرف مقابل محصولات ایران خودرو رفتار دوگانه‌ای دارند. پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵ و پژو پارس نسبت به دیروز ارزان و سمند، دنا، پژو ۲۰۷ و دانگ فنگ گران شده‌اند.

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸

خودرو‌های سایپا بعد از دو هفته افزایش قیمت، بالاخره ترمز را کشیدند. امروز اغلب محصولات سایپا سر جایشان متوقف شده و تنها دو مورد با افزایش قیمت در حد ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان روبرو هستند. تیبا صندوق‌دار یکی از آن‌ها است که امروز با افزایش قیمت ۶۰۰ هزار تومانی به رقم ۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. روند افزایش قیمت در روز‌های اخیر باعث شده اختلاف قیمت کارخانه و بازار برای تیبا صندوق‌دار به هفت میلیون تومان برسد. تیبا ۲ امروز بدون تفاوت نسبت به روز گذشته در بازار ظاهر شده است. قیمت روز تیبا ۲ حدود ۵۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است و حدود پنج میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه در بازار خرید و فروش می‌شود. ساینا وضعیت مشابهی را تجربه می‌کند. قیمت این محصول در بازار همچنان ۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزان‌تر از کارخانه خرید و فروش می‌شود. کوییک دنده‌ای در کنار تیبا صندوق‌دار ایستاده و امروز با افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی به ۶۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز پراید امروز یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸

به گزارش فرارو امروز پراید به کلی سر جایش متوقف شده و تغییری نسبت به روز قبل ندارد. روند افزایش قیمت چند روز گذشته باعث شده قیمت انواع پراید حدود سه میلیون تومان افزایش پیدا کند. طوری که امروز پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ در بازار مثل دیروز ۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و هشت میلیون با قیمت مصوب کارخانه اختلاف دارد. پراید سایپا ۱۳۱ در بازار ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و شش میلیون بیشتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. پراید وانت سایپا ۱۵۱ هم در بازار شرایطی مشابه دارد و بدون تغییر نسبت به روز گذشته روی رقم ۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی باقی مانده است.

قیمت روز محصولات سایپا امروز یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۴۷,۷۰۰,۰۰۰
۴۷,۷۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۲,۹۰۰,۰۰۰
۴۲,۹۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۴۴,۶۰۰,۰۰۰
۴۴,۶۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۵۰,۶۰۰,۰۰۰
۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۵۶,۱۰۰,۰۰۰
۵۶,۱۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۵۵,۵۰۰,۰۰۰
۵۵,۵۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۶۴,۶۰۰,۰۰۰
۶۴,۱۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸

محصولات ایران خودرو امروز رفتار دوگانه دارند. در بین خودرو‌های مورد بررسی فرارو، شش مورد کاهش قیمت و هشت مورد افزایش قیمت نسبت به روز گذشته گزارش شده است. در این بین چند مورد مثل رانا با همان قیمت روز گذشته در بازار ظاهر شده‌اند. قیمت روز رانا در حال حاضر ۷۸ میلیون تومان است که تفاوتی نسبت به دیروز ندارد.

دنا پلاس توربو دیگر خودرویی است که امروز با ثبات قیمت در بازار ظاهر شده. قیمت روز دنا پلا توربو روی ۱۶۴ میلیون تومان متوقف شده است. در طرف مقابل دیگر مدل‌های دنا به روند افزایش قیمت ادامه می‌دهند. طوری که قیمت روز دنا پلاس با افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به رقم ۱۲۶ میلیون تومان رسیده است و حدود ۱۳ میلیون بالاتر از قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شود. دنا معمولی تیپ ۲ وضعیت مشابهی را پشت سر می‌گذارد. این محصول امروز با افزایش یک میلیون تومانی به قیمت ۱۱۴ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۴۰۵ GLX بنزینی امروز با کاهش قیمت ناچیز در بازار ظاهر شده است. قیمت این محصول امروز در حد ۲۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز امروز با افزایش قیمت روبرو شده و حدود ۵۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز در حال حاضر ۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. پژو ۴۰۵ SLX دیگر محصول ایران خودرو است که امروز با کاهش قیمت به استقبال بازار آمده. طوری که قیمت روز پژو ۴۰۵ SLX امروز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به رقم ۸۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای پژو ۴۰۵ SLX حدود ۱۵ میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار در نظر گرفته می‌شود.

پژو ۲۰۶ بر خلاف روند روز‌های قبل، با کاهش قیمت در بازار مواجه شده است. طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز در حد ۱۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۸۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ کاهش قیمت بیشتری را تجربه می‌کند. این خودرو امروز حدود ۹۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به رقم ۹۷ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار پا را فراتر گذاشته و با کاهش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت ۹۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. پژو پارس هم روند مشابهی با خودرو‌های پژو ۲۰۶ دارد. امروز پژو پارس با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی در بازار روبرو شده و به قیمت ۹۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.
پژو ۲۰۷ دنده‌ای امروز بیشتری افزایش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده است. این محصول امروز حدود سه میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به قیمت ۱۲۴ میلیون تومان رسیده است. در طرف مقابل پژو ۲۰۷ اتوماتیک در این روند افزایش قیمت همراهی نمی‌کند و مثل دیروز روی رقم ۱۵۹ میلیون تومان ایستاده است. امروز دانگ فنگ H۳۰ تیپ ۲ هم در بازار با افزایش قیمت روبرو شده و حدود دو میلیون تومان گران شده است. در حال حاضر قیمت روز دانگ فنگ H۳۰ روی رقم ۱۳۵ میلیون تومان ایستاده است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان
۵۸,۵۰۰,۰۰۰
۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۷,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۸۷,۰۰۰,۰۰۰
۸۶,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۷۳,۳۰۰,۰۰۰
۷۳,۵۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۷۸,۵۰۰,۰۰۰
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۲,۷۰۰,۰۰۰
۸۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۹۲,۴۰۰,۰۰۰
۹۲,۸۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲
۸۱,۸۰۰,۰۰۰
۸۱,۹۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵
۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۹۷,۹۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوق‌دار
۹۶,۴۰۰,۰۰۰
۹۷,۵۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ ۲
۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
دنا پلاس تیپ ۱
۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۴,۵۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۶۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۴,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو ۲۰۷ دنده‌ای
۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۱,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱۵۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۹,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30 تیپ ۲
۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۳,۰۰۰,۰۰۰
۷۶,۵۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸

محصولات مدیران خودرو امروز اغلب با ثبات قیمت روبرو هستند. تنها MVM 315 هاچ‌بک امروز در بازار با افزایش دو میلیونی نسبت به روز گذشته ظاهر شده و با قیمت ۱۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. باید توجه داشته باشید که با وجود این افزایش قیمت، همچنان قیمت مصوب کارخانه حدود ۱۵ تومان بالاتر از قیمت بازار در نظر گرفته می‌شود. دیگر محصولات مدیران خودرو هم مثل روز‌های گذشته سر جایشان ثابت ایستاده‌اند. قیمت روز MVM X33 در بازار حدود ۲۱۵ میلیون تومان قیمت دارد و تقریبا ۲۱ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. به طور کلی مدیران خودرو قیمت محصولاتش را بالاتر از بازار در نظر می‌گیرد و این مورد محدود به MVM X33 نیست. برای مثال MVM X22 دنده‌ای در بازار همچنان ۱۵۲ میلیون تومان است و حدود ۱۰ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. MVM X22 اتوماتیک هم وضعیت مشابهی دارد و روی ۱۸۰ میلیون تومان ایستاده. باید توجه داشته باشید که شرکت مدیران خودرو قیمت این محصول را حدود ۱۵ میلیون تومان گران‌تر و حدود ۱۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کند.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
۱۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
۲۱۹,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۹,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

قیمت محصولات کرمان موتور امروز یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸

قیمت انواع جک از سری محصولات کرمان موتور امروز با روند کاهشی در بازار ظاهر شده و این خودرو‌ها تا یک میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان شده‌اند. جک J۴ امروز در بازار با کاهش قیمت یک میلیون تومانی به رقم ۱۳۹ میلیون تومان رسیده و اختلاف آن با قیمت کارخانه بیشتر شده است. باید توجه داشته باشید که کرمان موتور قیمت جک J۴ را در طرح‌های فروش حدود ۱۱ میلیون تومان بالاتر از قیمت بازار در نظر می‌گیرد. جک S۵ وضعیت مشابهی را تجربه می‌کند. این محصول هم امروز با کاهش یک میلیون روبرو شده و در بازار با قیمت ۲۶۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. با این حال کرمان موتور جک S۵ را در طرح‌های فروش با نرخ ۲۹۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کند. جک S۳ امروز بدون تغییر نسبت به روز‌های قبل باقی مانده و در بازار ۱۸۶ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت مصوب کارخانه برای جک S۳ حدود ۲۴ میلیون تومان بالاتر از قیمت بازار است.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۳۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۱۸۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۶,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۲۶۱,۰۰۰,۰۰۰
۲۶۲,۰۰۰,۰۰۰
۲۹۹,۰۰۰,۰۰۰

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد امين طاهري
    0

    درود بر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها